سازمان هواپیمایی: تیم پرسپولیس با پرواز اختصاصی از هند به کشور برمی شود

به گزارش ایران 20 دانلود، سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: آخرین پرواز از هند به ایران بامداد روز شنبه برای بازگرداندن ایرانی ها به کشور بود که تمام مسافران این پرواز تست منفی از مبدا و مقصد داشتند.

سازمان هواپیمایی: تیم پرسپولیس با پرواز اختصاصی از هند به کشور برمی شود

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

محمد ذیبخش در گفت وگو با ایلنا درباره آخرین پرواز هند به ایران گفت: شرکت هواپیمایی ایران ایر در هفته دو پرواز تهران- بمبئی انجام می داد که از آغاز ماه مبارک رمضان این پروازها برقرار نشده است و اخیرا هم هر دو هفته یک بار پرواز تهران- بمبئی انجام می شد.

وی ادامه داد: همچنین شرکت هواپیمایی ماهان در هفته 4 پرواز تهران- دهلی داشت که این 4 پرواز فقط روزهای آدینه برقرار بودند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به آخرین پروازی که از مبدأ هند به کشورمان اجرا شده است، گفت: آخرین پرواز بامداد روز شنبه انجام شد که در این پرواز ایرانی های حاضر در هند به کشور برگشتند.

وی تاکید نمود: تمام مسافران این پرواز دارای تست PCR منفی بودند که در مقصد هم تست PCR از آنها گرفته شد و جواب آن منفی بود.

ذیبخش درباره برگشت اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از هند به کشور بیان داشت: تیم پرسپولیس با پرواز اختصاصی هواپیمای وارش به کشور برمی گردند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1570

به "سازمان هواپیمایی: تیم پرسپولیس با پرواز اختصاصی از هند به کشور برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان هواپیمایی: تیم پرسپولیس با پرواز اختصاصی از هند به کشور برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید