رونمایی از محصولات جدید آمازون

به گزارش ایران 20 دانلود، شب گذشته، آمازون طی رویدادی علاوه بر رونمایی از چند محصول جدید، قابلیت های جدیدی که به دستیار صوتی الکسا افزوده شده را نیز گفت.

رونمایی از محصولات جدید آمازون

شرکت آمازون 25 سپتامبر امسال(3 مهر) با برگزاری رویدادی در شهر سیاتل ایالت واشنگتن آمریکا و در آنجا از محصولات جدید خود رونمایی کرد. شرکت آمازون شب گذشته از عینک هوشمند، انگشتر هوشمند ،ایربادهای جدید و محصولات جدید دیگر خود رونمایی کرد و اضافه کرد کاربرانی که از دستیا صوتی الکسا استفاده می نمایند می توانند از حالا به بعد صدای دستیار صوتی الکسا را به صدای ساموئل لیروی جکسون (Samuel Leroy Jackson) بازیگر آمریکایی تغییر دهند.

شرکت آمازون همچنین تغییراتی در آمازون اکو اعمال نموده تا از رقیب خود یعنی شرکت سنس که اسپیکر هوشمند سُنُس (Sonos) او هواداران زیادی دارد، عقب نماند. اوایل امسال شرکت Sonos از عرضه بلندگوی هوشمندی اطلاع داد که کیفیت صدایی بالا را در اتاق پخش می نماید و می تواند برای تلویزیون ها مورد استفاده قرار گیرد.

از قابلیت های این دستگاه این است که می تواند تلویزیون را خاموش و روشن کند و بیشتر و بهتر از چیزی که به نظر می رسد، صدا را پخش کند. این اسپیکر می تواند مقابل تلویزیون قرار گرفته و یا روی دیوار نصب می گردد. اسپیکر مذکور با قیمت 399 دلار عرضه می گردد

. اما اکنون آمازون با تغییراتی که در آمازون اکو اعمال نموده گزینه بهتری را پیش روی کاربران نهاده چرا که آنها می توانند این اسپیکر هوشمند را با قیمتی پایینتر از اسپیکر سنس خریداری نمایند. اسپیکر اکو امازون اکنون با قیمتی پایینتر در مرحله پیش سفارش است.

طی این مراسم آمازون از سه نسخه جدید اسپیکر هوشمند اکو خود رونمایی کرد که شامل یک اکو استودیو با کیفیت بالا (high-end Echo Studio) ، یک اکو دات جدید (Echo Dot) و نسل سوم اکو (third-generation Echo) می باشد. از ویژگی های جدید اسپیکر اکو می توان به تشخیص ناراحتی و اضافه کردن صدای یک چهره شناخته شده (ساموئل لیروی جکسون) نام برد. صدای افراد مشهور دیگری قرار است به این دستگاه اضافه نموده شوند اما آمازون هنوز اعلام ننموده است که چه کسانی ممکن است باشند. ویژگی تشخیص ناراحتی که آمازون از ان با عنوان frustration detection یاد نموده به آن معناست که اسپیکرها می توانند نارضایتی کاربران از نقض عملکرد انها را از صدای کاربران تشخیص دهند و برای برطرف مشکل انها در صدد برطرف مشکل برآیند.

اکو استودیو

یکی از اسپیکرهای هوشمندی که آمازون از ان رونمایی کرد اکو استودیو است که در حال حاضر با کیفیت ترین اسپیکر هوشمند این شرکت است. اکو استودیو دارای قابلیت هایی مانند صدای سه بعدی و فناوری دالبی اتمس (Dolby Atmos) است.قیمت اکو استودیو 199 دلار است. این دستگاه همچنین با دستیار صوتی الکسا آمازون یکپارچه شده است و قادر است با استفاده از میکروفون های که درون آن تعبیه شده تنظیمات اسپیکر را بسته به شکل و اندازه اتاق تنظیم کند.

نسل سوم اسپیکر اکو

شرکت امازون از نسل سوم اسپیکر اکوی خود نیز شب گذشته رونمایی کرد. اکو آمازون سل سوم مجهز به اسپیکرهای پیشرفته است و در رنگهای مختلفی عرضه خواهد شد. قیمت این دستگاه 100 دلار است. به گفته این شرکت سل سوم این اسپیکر دارای بلندگوهای بم سه اینچی پرقدرت است.

اکو دات

برای افرادیکه مایلند در خانه اسپیکر هوشمند داشته باشند اما دوست ندارند هزینه زیادی برای آن بپرازند نیز امازون فکری نموده است. آمازون برای این افراد نسل جدید اسپیکر اکو دات را پیشنهاد میکند.

این دستگاه قابلیتهای بسیاری دارد. نسل جدید اسپیکر اکو دات مجهز به یک نمایشگر ال.ای.دی است و کاربر را از دمای بیرون از خانه و آلارم ها و ... باخبر میسازد. این ابزار الکترونیکی مانند یک اسپیکر هوشمند متصل به اینترنت عمل می نماید و با ابعاد بسیار مناسب، کیفیت ساخت عالی و ظاهر بسیار جذاب، علاوه بر پخش موسیقی می تواند به وسیله بلوتوث به تجهیزات مختلف متصل شده و به صورت صوتی آن ها را مدیریت کند. به عنوان مثال شما می توانید به وسیله اکودات آمازون از وضعیت آب و هوا، ساعت، ترافیک و … آگاه شده و درخواست هایی مانند جستجو در اینترنت، رزرو هتل، خرید کالا از آمازون و شنیدن موسیقی از سرویس های آنلاین را به اکو دات بسپارید.

دستیار صوتی هوشمند اکودات آمازون از هوش مصنوعی الکسا قدرت می گیرد و به همین دلیل نتایجی که به شما ارائه می دهد بسیار دقیق و صحیح بوده و می توانید به آن اطمینان کنید. قیمت این دستگاه تنها 59.99 دلار است.از جمله ویژگی های جدید این دستگاه ها میتوان به استفاده از متن به گفتار عصبی اشاره نمود که طی ان این دستگاه همانند سیریدستیار صوتی اپل عملکرد بهتری دارند.

اکوباد

آمازون علاوه بر موارد مذکور از اکو بادهای خود نیز رونمایی کرد. شرکت آمازون میخواهد ایربادهای جدیدی ارائه دهد که قابلیت اتصال به دستیار صوتی الکسا و نظارت بر تناسب اندام کاربر را نیز دارند. آمازون در ایربادهای جدید امکان دسترسی کاربران به دستیار صوتی الکسا (Alexa) و ردیابی تناسب اندام طی فعالیت های روزانه را فراهم می نماید. این ایربادها طوری طراحی شده اند که قابلیت پژواک دارند و صدای بلندتری ارائه می دهند. ایربادهای جدید آمازون، نخستین محصول این شرکت برای ردیابی سلامت و تناسب اندام کاربر هشتند. اگرچه آمازون تاکنون، محصولات بسیاری از جمله دستیار خانگی هوشمند و اسپیکر هوشمند را در انواع گوناگون و سطح گسترده ابداع نموده اما هنوز محصولی برای آنالیز سلامت شخصی ارائه نداده است.

ایربادهای آمازون برای اندازه گیری حرکت و ردیابی مسافت، کالری های سوزانده شده و سرعت، به یک شتاب سنج آنبرد مجهز هستند. در واقع، این ایربادها، همه قابلیت های ردیاب های پوشیدنی تناسب اندام مانند اپل واچ یا فیت بیت را شامل می شوند. آمازون با ارائه ایربادهای جدید، به کاربران امکان می دهد تا بیرون از خانه نیز به الکسا دسترسی داشته باشند. قیمت ایربادهای جدید آمازون، 129.99 دلار است که ممکن است به رقیب سرسختی برای ردیاب های تناسب اندام اپل تبدیل شوند.

اکو لوپ

شاید جالبترین محصولی که آمازون دیشب رونمایی کرد انگشتر هوشمند آن بوده باشد چراکه این شرکت شب گذشته انگشتری به نام اکو لوپ (Echo Loop) معرفی کرد که کاربران با استفاده از آن میتوانند همانند عینک هوشمند اکوفریم در هر لحظه با الکسا ارتباط برقرار نمایند. این انگشتر مجهز به یک دکمه فیزیکی است که می توان از آن برای دسترسی به دستیار شخصی و همچنین برقراری تماس های تلفنی استفاده کرد. قیمت این محصول 129.99 دلار است.

اکو شو 8

آمازون شب گذشته از نمایشگر اکو شو 8 (Echo Show 8) 129 دلاری خود نیز رونمایی کرد. اکو شو8 نسخه 8 اینچی کوچکتر از مدل پرچمدار 10 اینچی دستگاه اکو با صفحه نمایش است اما اکو شو 8 کمی بزرگتر از اکو 5 است بنابراین کاربران میتوانند با استفاده از آن فیلم تماشا نموده و تماس صوتی برقرار نمایند. این دستگاه دارای صفحه نمایش HD است و درون آن نیز دوربین شاتر تعبیه شده است.

اگو گلو

این لوازم جانبی سرگرم نماینده الکسا در اصل همانند یک چراغ خواب در شب برای بچه ها است که می توانند رنگ آن را تغییر داده و با ا موسیقی گوش دهند. قیمت آن نیز 30 دلار است.

اکو فلکس

کاربران اکنون میتوانند دستگاه جدید 25 دلاری آمازون موسوم به اکو فلکس را با خودبه حمام نیز ببرند.اکو فلکس به هر پریز در دسترس وصل می گردد و به عنوان بلندگو هوشمند کوچک عمل می نماید. این دستگاه هیچ دوربینی ندارد و تنها می تواند به دستورات صوتی پاسخ دهد. یک حسگر حرکتی و چراغ خواب هوشمند نیز همراه اکو فلکس عرضه خواهد شد.

سیستم وای- فای ارو

آمازون نسل جدید سیستم وای- فای ارو را شب گذشته معرفی کرد که اکنون با الکسا بهتر کار می نماید. این سیستم به کاربران امکان می دهد کارهایی مانند خاموش کردن یا قطع کردن Wi-Fi را با دستورات صوتی انجام دهند.قیمت هر سیستم 99 دلار است و قیمت یک بسته سه تایی آن 249 دلار است.

فِر هوشمند آمازون

آمازون شب گذشته از فر هوشمند خود موسوم به June Oven که قیمت آن 250 دلار است رونمایی کرد. این یک مایکروویو روزمره است که قابلیت پخت و پز همرفت ، سرخ کردن غذا و گرم کردن آنها را دارد.الکسا به شما اطلاع می دهد چه موقع مواد غذایی را مخلوط کنید یا چه موقع آن غذا اماده شده است.

ابزار سایدواک آمازون

سایدواک یکی از جالب ترین ابزارهای بی سیم از راه دور آمازون است که کاربران میتوانند از ان برای اتصال همه دستگاه های اینترنت اشیا در خانه و خارج از خانه استفاده نمایند.ایدستگاه برای مکانهایی که کاربران در انجا به بلوتوث یا Wi-Fi دسترسی ندارند مناسب است. اینترنت اشیاء Internet of Objects به طور کلی اشاره دارد به بسیاری از چیزها شامل اشیا و وسایل محیط پیرامون مان که به شبکه اینترنت متصل شده و توسط اپلیکیشن های موجود در تلفن های هوشمند و تبلت قابل کنترل و مدیریت هستند. اینترنت چیزها به زبان ساده، ارتباط سنسورها و دستگاه ها با شبکه ای است که به وسیله آن می توانند با یکدیگر و با کاربرانشان تعامل نمایند.

عینک هوشمند

شرکت آمازون اخیرا از عینک های هوشمند خود که در ظاهر همانند عینک های معمولی هستند، نیز رونمایی نموده است. این عینک ها مجهز به چهار بلندگوی کوچک و دو میکروفون پرتویی هستند که در قاب تعبیه شده اند. این تنظیمات به کاربران اجازه می دهد تا وقتی خارج از خانه یا محل کار خود هستند با دستیار صوتی هوشمند آمازون(الکسا) در ارتباط باشند و کارهایی را که مایلند در نبود آنها انجام گردد مانند روشن یا خاموش کردن چراغ ، تنظیم برنامه ها یا کارهای دیگر را انجام دهند.

علاوه بر ان کابران می توانند همانند عینک های دیگر عدسی (لنز) آن را نیز پس از مراجعه به چشم پزشک عوض نمایند. یکی دیگر از قابلیت های جالب عینک هوشمند آمازون که Echo Frames نام دارد، این است که کاربران می توانند توسط آن به گوشی خود نیز متصل شوند. کاربران برای انجام این کار تنها میبایست با کشیدن یک صفحه لمسی که در قسمت سمت راست فرم عینک واقع شده است اعلان های تلفن همراه خود را بشنوند.

آمازون از این قابلیت با عنوان فیلتر وی.آی.پی (VIP filter) یاد نموده است زیرا به کاربران این امکان را می دهد تا تصمیم بگیرند مایلند اعلان های کدام برنامه ها را از روی عینک خود بشنوند. این محصول اکنون در مرحله پیش سفارش است و کاربران اکنون می توانند این محصول را را با قیمت 179 دلار سفارش دهند. زمان دقیق عرضه این محصول هنوز تعیین نشده است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 404

به "رونمایی از محصولات جدید آمازون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از محصولات جدید آمازون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید