روایت جنجالی پدر حسن یزدانی در مورد اتفاقات شب فینال ، درخواست غیرمنتظره دبیر باعث شکست پسرم برابر تیلور شد

به گزارش ایران 20 دانلود، پدر حسن یزدانی مدعی شد دخالت های فنی علیرضا دبیر باعث شکست پسرش در مبارزه فینال شده است.

روایت جنجالی پدر حسن یزدانی در مورد اتفاقات شب فینال ، درخواست غیرمنتظره دبیر باعث شکست پسرم برابر تیلور شد

به گزارش خبرنگاران تیم ملی کشتی آزاد ایران بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی دیشب به تهران بازگشت. این اتفاق در حالی افتاد که پدر حسن یزدانی در جمع خبرنگاران نقدها تندی را علیه علیرضا دبیر و دخالت های فنی او عنوان کرد.

او در مورد شکست پسرش در فینال گفت: پسر من دنبال رکورد نیست و فقط برای شادی دل مردم کشتی می گیرد. پسر من دنبال رییس فدراسیون نیست، دنبال سرمربی نیست، دنبال شورای شهر و نماینده مجلس نیست. پسر من می خواهد بعد از انتها کشتی در مجموعه خودش بچه ها را آموزش بدهد و مثل خودش کشتی گیر به بار بیاورد.

وی در ادامه با طرح ادعاهای جنجالی علیه علیرضا دبیر - رییس فدراسیون کشتی، گفت: سوال من این است چرا آقای دبیر نیم ساعت مانده به مبارزه فینال به پسر من گفت که با مربی 110 کیلوگرمی تمرین کن که باعث شد ضربان قلب او به 250 برسد؛ در حالیکه نیم ساعت بعد، مبارزه فینال داشت؟ چرا این کار را کرد؟ باید پاسخ بدهد. چرا در فدراسیون کشتی در تمرینات زیر کتف با حسن یزدانی کار می نماید اما اینجا می گوید کشتی فقط زیر کتف زدن نیست؟

او ادامه داد: حسن یزدانی زیر کتف می زند، زیر می گیرد، سر و ته یکی می نماید، کشتی بلد است و کشتی می گیرد. حسن را این ها نساختند بلکه مربی سازنده ساخت. همه کشتی گیران را مربیان سازنده ساختند.

پدر حسن یزدانی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا معتقد است رییس فدراسیون کشتی در امور فنی دخالت می نماید؟ گفت: این را می توانید از آقای دبیر سوال کنید. مگر در فضای مجازی فیلم ها را نمی بینید؟ اینکه آیا دخالت می نماید یا نه را من نمی دانم اما من اینجا جواب می خواهم. آقای عامل چرا قبلا گزارش می کرد می گفت رحمان عموزاد به سبک حسن یزدانی کشتی می گیرد اما اینجا اسمی از او نبرد؟ تمام کشتی گیرانی که کشتی می گیرند به سبک حسن یزدانی زیر کتف می زنند. بعد از 27 سال می خواهند سبک کشتی حسن را عوض نمایند؟ برای چه؟ حسن باید کشتی خودش را بگیرد. حسن مگر نونهال است که می خواهند از نو سبک او را عوض نمایند؟

او در واکنش به اظهارات کارشناسان مبنی بر اینکه دیوید تیلور بررسی بهتری از یزدانی داشت، گفت: از دیوید تیلور بگذریم. مگر حریفان اطری، محمدیان و سرلک بررسی شده بودند؟ من وکیل وصی بقیه کشتی گیران نیستم اما وکیل وصی پسر خودم هستم. بر خلاف اینکه این آقایان فکر می نمایند، پسر من دنبال رکورد نیست. پسر من دنبال این چیزهایی که نام بردند نیست.

پدر حسن یزدانی در پاسخ به این سوال که آیا حسن یزدانی از این صحبت ها ناراحت نمی گردد؟ گفت: حسن آقا ناراحت گردد. من پدر او هستم. حسن آقا هنوز بچه است و متوجه نمی گردد. حسن آقا دوست ندارد من مصاحبه کنم اما دیگر کاسه صبرم لبریز شده است. خیلی از حرف ها هست که باید بعدا بگویم. ان شاءالله به موقع حرف هایم را می زنم.

وی در انتها گفت: حسن آقا هدفش این است که در بازی های آسیایی، مسابقات جهانی 2023 و المپیک 2024 پاریس کشتی بگیرد. هر کس ادعای این را دارد که جای حسن را بگیرد بسم الله. حسن از همان اول در انتخابی شرکت کرد و از این به بعد هم شرکت می نماید و به قوانین احترام می گذارد اما باید تمام کشتی گیران در انتخابی شرکت نمایند. مگر کشتی گیران آزاد همه در انتخابی شرکت کردند؟ نه، فقط 4 نفرشان این کار را کردند. اگر خوب بودند و مسئله ای نداشتند خب چرا در مسابقات انتخابی شرکت نکردند؟

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2128

به "روایت جنجالی پدر حسن یزدانی در مورد اتفاقات شب فینال ، درخواست غیرمنتظره دبیر باعث شکست پسرم برابر تیلور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت جنجالی پدر حسن یزدانی در مورد اتفاقات شب فینال ، درخواست غیرمنتظره دبیر باعث شکست پسرم برابر تیلور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید