رفتار عجیب و دور از شأن رئیس فدراسیون بدنسازی

به گزارش ایران 20 دانلود، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در جلسه امروز با هیئت اعزامی از کمیته ملی المپیک افغانستان، رفتاری عجیب از خود نشان داد.

رفتار عجیب و دور از شأن رئیس فدراسیون بدنسازی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در حاشیه ملاقات روسای فدراسیون ها با هیئت اعزامی از کمیته ملی المپیک افغانستان؛ عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از ماسک استفاده ننموده بود و به همین علت خبرنگاران از وی خواستند پروتکل های بهداشتی را رعایت نموده و از ماسک استفاده کند. وی اما در واکنش به درخواست خبرنگاران گفت: از ماسک استفاده نمی کنم تا شما سوژه داشته باشید.

نصیرزاده که بار دیگر با اعتراض خبرنگاران رو به رو شد، ضمن تاکید مجدد بر عدم استفاده از ماسک گفت: من واکسن زده ام و اگر مریض شوم شما ویروس کرونا را به من منتقل نموده اید.

وی در پاسخ به این سوال که شما در کدام گروه برای دریافت واکسن قرار داشتید، گفت: یکی از اسپانسرهای فدراسیون واکسن وارد نموده و من تزریق کردم.

به گزارش خبرنگاران این رفتار عجیب، دور از شأن و ناشایست رئیس فدراسیون بدنسازی در حالی رخ داده که حتی اگر بر فرض وی واکسن زده باشد، هم باید طبق تاکید متخصصان، از ماسک استفاده کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1735

به "رفتار عجیب و دور از شأن رئیس فدراسیون بدنسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار عجیب و دور از شأن رئیس فدراسیون بدنسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید