راهیابی تیم کبدی کرمانشاه به جمع 8 تیم برتر کشور، حضور والیبالیست کرمانشاهی در رقابت های قهرمانی آسیا

به گزارش ایران 20 دانلود، رئیس هیات کبدی استان از راهیابی تیم کبدی کرمانشاه به جمع 8 تیم برتر در رقابت های قهرمانی کشور اطلاع داد.

راهیابی تیم کبدی کرمانشاه به جمع 8 تیم برتر کشور، حضور والیبالیست کرمانشاهی در رقابت های قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از کرمانشاه، صیدی رئیس هیات کبدی استان گفت : رقابت های کبدی قهرمانی کشور در مرحله مقدماتی با حضور 31 تیم برگزار گردید که 24 تیم حذف شدند و 8 تیم از جمله تیم کبدی کرمانشاه به مرحله نهایی راه یافتند.

او گفت : مرحله نهایی مسابقات کبدی قهرمانی کشور در بخش آقایان از 16 مهر در گرگان و در بخش بانوان از 20 مهر در قزوین یا تهران برگزار می گردد.

رئیس هیأت کبدی استان با بیان اینکه مسابقات کبدی قهرمانی کشور اولین رقابت در دو سال گذشته است که برگزار می گردد، اضافه نمود: 8 تیم راه یافته به مرحله نهایی، سال آینده جواز حضور در لیگ برتر را دارند و به طور مستقیم در این رقابت ها حضور می یابند.

صیدی به ارتقا صندلی کرمانشاه در کشور اشاره نمود و اضافه نمود: تیم کبدی کرمانشاه در 4سال گذشته با ارتقا 13 پله ای به رده سوم کشور ارتقا پیدا نموده است.

او گفت: با آمادگی بالای ورزشکاران کبدی کار کرمانشاهی در مسابقات آسیایی نماینده خواهیم داشت.

مسعود امامی والیبافهرست کرمانشاهی برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا در فهرست تیم ملی والیبال نشسته کشورمان نهاده شد.

رئیس هیات جانبازان و معلولان استان کرمانشاه با بیان اینکه مسعود امامی برترین بازیکن های غرب کشور در این رشته است، گفت: مسابقات آسیایی والیبال نشسته آذر ماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار می گردد که امیدواریم با تمرینات خوب تیم ملی شاهد قهرمانی کشورمان در این رقابت ها باشیم.

پرنیان با اشاره به استعداد های هیأت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه اضافه نمود: این هیأت کوشش می نماید برای مسابقات پار آسیایی چین که سال آینده برگزار می گردد، در همه رشته ها نماینده داشته باشد.

او اضافه نمود: در هیات جانبازان و معلولان استان کرمانشاه 400 ورزشکار فعالیت می نمایند که 150 نفر از آن ها به صورت حرفه ای در رقابت های ملی و بین المللی حضور دارند .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1821

به "راهیابی تیم کبدی کرمانشاه به جمع 8 تیم برتر کشور، حضور والیبالیست کرمانشاهی در رقابت های قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی تیم کبدی کرمانشاه به جمع 8 تیم برتر کشور، حضور والیبالیست کرمانشاهی در رقابت های قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید