طیبی: موفقیت تیم ملی را به پای ایران می نویسند، جو اردو به بازیکنان انگیزه می دهد

به گزارش ایران 20 دانلود، مدافع تیم ملی فوتبال ایران می گوید که جو حاکم بر اردوی ایتالیا فضایی پرانگیزه را برای بازیکنان تیم ایجاد نموده است.

طیبی: موفقیت تیم ملی را به پای ایران می نویسند، جو اردو به بازیکنان انگیزه می دهد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد طیبی درباره وضعیت اردوی تیم ملی در ایتالیا اظهار کرد: شرایط خوبی برای تیم ملی در ایتالیا فراهم شده است. خوشبختانه همه چیز به بهترین نحو آماده است تا بازیکنان بتوانند برنامه های کادر فنی را برای آغاز رقابت های انتخابی جام جهانی پیاده نمایند. شاید افسوسی که وجود دارد این باشد که چرا شرایطی فراهم نشد که در اردوهای قبلی هم به آمادگی مان اضافه کنیم اما حتما با کوشش بازیکنان و برنامه ای که کادر فنی تنظیم نموده از فرصت کم باقی مانده استفاده می کنیم تا بتوانیم قبل از بازی یازدهم شهریور به آمادگی کامل برسیم.

وی افزود: شرایط خوشبختانه خوب است و فکر می کنم همه چیز تحت کنترل کادر فنی است. نکته ای که برای من بسیار جالب است اینکه فضای اردو به گونه ای است که ناخودآگاه به بازیکنان تیم انگیزه مضاعف می دهد و فکر می کنم بتواند به تیم ملی در بازی های یازدهم و شانزدهم شهریور یاری کند. همه از کادر فنی بگیرید تا بازیکنان و کادر پزشکی و تدارکات جوری کوشش می نمایند که می گردد به موفقیت در دو بازی برابر قطر و چین خیلی امیدوار بود.

مدافع تیم ملی با بیان این که برای موفقیت تیم ملی به دعای مردم، حمایت رسانه ها و مسوولان احتیاج داریم، افزود: پیروزی و موفقیت تیم ملی را در نهایت به پای ایران می نویسند و به خاطر همین کل اعضای تیم ملی این انگیزه را دارند که موفقیت را برای مردم ایران هدیه بیاوریم.

طیبی درباره وضعیت تیم ملی قطر هم خاطر نشان کرد: شاید در گذشته قطر خیلی حریف مهمی برای فوتبال ایران به حساب نمی آمد اما آنها در این سه، چهار سال پیشرفت زیادی داشته اند. نتایج تیم های باشگاهی این کشور در لیگ قهرمانان آسیا و امکاناتی که برای فوتبالشان فراهم شده، نشان می دهد که چه هدفی را دنبال می نمایند. آنها به هر حال میزبان جام جهانی 2022 هستند و با تقویت تیم های باشگاهی شان، شرایطی را ایجاد نموده اند که در نهایت به سود تیم ملی شان تمام می گردد. ضمن اینکه بازی های اول در چنین مسابقاتی معمولا اهمیت زیادی دارد و خیلی مهم است که بتوانیم آغاز خوبی در مسابقات داشته باشیم. حضور و یاری طرفداران تیم ملی در بازی با قطر می تواند برگ برنده ما باشد و مطمئنا ورزشگاهی با حضور هزاران تماشاگر کار قطری ها را در دیدار برابر ایران بسیار مشکل تر خواهد نمود.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 483

به "طیبی: موفقیت تیم ملی را به پای ایران می نویسند، جو اردو به بازیکنان انگیزه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طیبی: موفقیت تیم ملی را به پای ایران می نویسند، جو اردو به بازیکنان انگیزه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید