خسارت هنگفت استادیوم فینال جام جهانی 2018 با شیوع ویروس کرونا

به گزارش ایران 20 دانلود، استادیوم فینال جام جهانی 2018 با شیوع ویروس کرونا متحمل خسارت های هنگفتی شد.

خسارت هنگفت استادیوم فینال جام جهانی 2018 با شیوع ویروس کرونا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، سرویس رسانه ای استادیوم لوژنیکی مسکو، محل برگزاری دیدارهای افتتاحیه و فینال جام دنیای 2018 اظهار داشت: این مجموعه ورزشی که برای این رقابت ها مدرن سازی شده بود با شیوع گسترده ویروس کرونا و لغو رقابت های عظیم ورزشی داخلی و دنیای متحمل خسارت های هنگفت اقتصادی شد. قرار بود در ماه های آوریل تا آگوست 2020 تورنمنت های معتبر ورزشی دنیا از جمله دوومیدانی و وزنه برداری قهرمانی اروپا به میزبانی استادیوم لوژنیکی برگزار شوند که با همه گیری ویروس کرونا به سال 2021 موکول شدند. این رقابت ها محل اصلی درآمدهای استادیوم لوژنیکی مسکو بود.

بر اساس این گزارش، جشنواره سنتی ورزش های بهاره ماه می با حضور 150 هزار نفر، دوی نیمه ماراتن و رقابت های باشگاهی فوتبال از جمله رقابت های لغو شده در استادیوم لوژنیکی هستند.

سرویس رسانه ای این استادیوم درباره میزبانی از دیدارهای خانگی تیم ملی فوتبال روسیه در سال 2021 میلادی اظهار داشت: با وجود عدم برگزاری رقابت های ورزشی، چمن استادیوم لوژنیکی نیازمند حفظ و نگهداری در بالاترین سطح است. در این راستا درخواستی به فدراسیون فوتبال روسیه ارسال کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 990

به "خسارت هنگفت استادیوم فینال جام جهانی 2018 با شیوع ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت هنگفت استادیوم فینال جام جهانی 2018 با شیوع ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید