خبر خوب باشگاه پرسپولیس برای دانش آموزان پرسپولیس

به گزارش ایران 20 دانلود، تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس قصد دارد به نوجوانانی علاقمند به فوتبال شانس حضور در این تیم را بدهد.

خبر خوب باشگاه پرسپولیس برای دانش آموزان پرسپولیس

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

ابراهیم شکوری در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: برای انجام تست های استعدادیابی فصل جدید فوتبال، منتظر پایان رقابت های این فصل هستیم. همان طور که همگان می دانند، با توجه به دوران تعطیلی اخیر، زمان پایان مسابقات کمی دچار تغییر شد و به تعویق افتاد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: با توجه به تماس های مکرر علاقمندان باید اعلام کنیم؛ استعدادیابی و انجام تست انتخاب بازیکن در رده های مختلف هنوز شروع نشده و بعد از پایان مسابقات فصل جاری، یعنی از روز دهم خرداد ماه به بعد، زمان و شرایط این تست ها از طریق رسانه های رسمی باشگاه پرسپولیس، اطلاع رسانی خواهد شد.

شکوری در پایان شرح داد: بازیکنانی که علاقمند به حضور در تیم های پایه پرسپولیس هستند، آمادگی لازم را داشته باشند تا پس از اعلام زمان استعدادیابی، شانس خود را برای عضویت در رده های مختلف امتحان کنند. بدون شک حضور در پرسپولیس و پوشیدن پیراهن این تیم برای هر بازیکنی، در هر رده ای یک افتخار محسوب می شود و ما هم امیدواریم با انجام بهترین مدل تست، بازیکنانی با آینده ای درخشان را انتخاب کنیم تا تیم های پرقدرتی بسازیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1667

به "خبر خوب باشگاه پرسپولیس برای دانش آموزان پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوب باشگاه پرسپولیس برای دانش آموزان پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید