خبرنگاران ایران بر لزوم حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه قره باغ در چارچوب قوانین بین المللی تاکید نمود

به گزارش ایران 20 دانلود، تهران- خبرنگاران- سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درخصوص برگزاری انتخابات در منطقه مورد مناقشه قره باغ بر بر لزوم حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه در این منطقه در چارچوب اصول و قوانین بین المللی تاکید نمود.

خبرنگاران ایران بر لزوم حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه قره باغ در چارچوب قوانین بین المللی تاکید نمود

جهت دریافت خدمات طراحی محوطه ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش دوشنبه شب اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سید عباس موسوی در این باره اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با هرگونه اقدامی که موجب تشدید تنش و اختلاف در منطقه گردد، مخالف است.

موسوی با اشاره به برگزاری انتخابات در محدوده جغرافیایی تحت نام قره باغ کوهستانی تاکید نمود: ما معتقدیم باید از هر اقدامی که جهت حل اختلافات بین دو کشور همسایه ما یعنی جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان را سخت تر و پیچیده تر می کند، اجتناب گردد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در سرانجام بر لزوم حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه قره باغ در چارچوب اصول و قوانین بین المللی تاکید نمود.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 787

به "خبرنگاران ایران بر لزوم حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه قره باغ در چارچوب قوانین بین المللی تاکید نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایران بر لزوم حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه قره باغ در چارچوب قوانین بین المللی تاکید نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید