حسینی: چند تیم برای جذب من با گل محمدی صحبت نموده اند، دوست دارم جایی باشم که بیشتر بازی کنم

به گزارش ایران 20 دانلود، عبدالله حسینی، مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: چند تیم برای جذب من با یحیی گل محمدی صحبت نموده اند.

حسینی: چند تیم برای جذب من با گل محمدی صحبت نموده اند، دوست دارم جایی باشم که بیشتر بازی کنم

عبدالله حسینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره ماندن یا جدایی اش از تیم پدیده و اینکه قبلاً گفته بود قصد جدایی از این تیم را دارد، گفت: من پدیده را دوست دارم و قبلاً هم گفتم که اصلاً دوست ندارم تیمم وارد حاشیه گردد. من از هفته هفتم به بعد دیگر بازی نکردم و طبیعتاً نیمکت نشینی برای هر بازیکنی ناراحت کننده است. با این شرایط دوست دارم جایی باشم که بیشتر بازی کنم، ولی هنوز چیزی در مورد ماندن یا جدایی ام معین نشده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در مورد جدایی با مسئولان باشگاه پدیده و گل محمدی صحبت نموده است، مطرح نمود: من با باشگاه صحبت کردم که بابت جدایی ام مخالفت کرد، ولی هنوز با آقایحیی صحبت نکردم. من مسئله ای بابت ماندن ندارم و در تمرینات هم همیشه انگیزه داشتم تا دوباره به ترکیب اصلی برسم، ولی اگر این نیمکت نشینی ادامه داشته باشد طبیعتاً کار من هم سخت تر می گردد. شاید با گل محمدی هم صحبت کنم، اتفاقاً چند تیم برای جذب من با ایشان صحبت نموده اند، ولی هنوز چیزی معین نیست.

مدافع تیم فوتبال پدیده در مورد واگذاری مالکیت این باشگاه به شرکت شهر خودرو هم توضیح داد: خوشحالم که این اتفاق رخ داد و امیدوارم که اتفاقات خوبی برای پدیده رخ دهد. خدا را شکر ما در نیم فصل اول در بین سه تیم بالای جدول قرار گرفتیم و امیدوارم این روند خوب در نیم فصل دوم هم ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 118

به "حسینی: چند تیم برای جذب من با گل محمدی صحبت نموده اند، دوست دارم جایی باشم که بیشتر بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: چند تیم برای جذب من با گل محمدی صحبت نموده اند، دوست دارم جایی باشم که بیشتر بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید