جلسه محرمانه عربستان و امارات برای حذف تیم های ایرانی از آسیا

به گزارش ایران 20 دانلود، سعید آذری در تبادل نظر با خبرنگار مهر، با اشاره به جریمه 120 هزار دلاری فدراسیون فوتبال ایران از سوی کنفدراسیون آسیا به خاطر جعل سند باشگاه ها برای دریافت مجوز حرفه ای، گفت: در همین ارتباط چهارشنبه شب جلسه محرمانه ای در دبی با حضور مسئولان فوتبال امارات و عربستان برگزار شده است تا باشگاه های ایرانی را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم نمایند.

جلسه محرمانه عربستان و امارات برای حذف تیم های ایرانی از آسیا

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

وی اضافه کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال 2017 قانونی را تصویب نموده که بر اساس آن اگر کشوری مدارک باشگاه هایش را سندسازی کند، کلیه مجوزهای حرفه ای باشگاه هایش لغو می گردد. به همین خاطر عربستان و امارات دنبال محروم کردن تیم های ایرانی بر اساس این قانون هستند.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال یادآور شد: الان مسئولان فدراسیون ما دنبال برگزاری انتخابات هستند ولی داریم از جای دیگری ضربه می خوریم. من این هشدار را می دهم و امیدوارم که این هشدار را جدی بگیرند. عربستان و امارت دنبال توطئه و حذف تیم های ما از آسیا هستند.

آذری در خاتمه با بیان اینکه قبلاً درباره ورود فیفا به انتخابات فدراسیون فوتبال هم هشدار داده بود، گفت: امیدوارم دوستان ما در فدراسیون به سادگی از کنار این بحث نگذرند و دست روی دست نگذارند که حق فوتبال ایران خورده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 731

به "جلسه محرمانه عربستان و امارات برای حذف تیم های ایرانی از آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه محرمانه عربستان و امارات برای حذف تیم های ایرانی از آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید