جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری در دانشگاه شهید مدنی برپا شد

به گزارش ایران 20 دانلود، نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری و جشنواره روابط عمومی های برتر منطقه 3 کشور با حضور مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار گردید.

جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری در دانشگاه شهید مدنی برپا شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از به نقل از دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری و جشنواره روابط عمومی های برتر منطقه 3 کشور با حضور علیرضا عبداللهی نژاد، مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار گردید.

علیرضا عبداللهی نژاد، مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این جشنواره در سخنانی با تشریح محور های چهارگانه استراتژی ارتباطی این وزارت، دانشگاه ها را به حرکت در این راستا و بیان دستاورد های مختلف دعوت کرد و گفت: حضور فراگیر در فضای مجازی، ارتباط و تعامل با رسانه ها، حرفه ای نمودن وب سایت ها و انتشار خبرنامه آموزش عالی چهار استراتژی این اداره کل محسوب می شوند.

عبداللهی نژاد برگزاری جشنواره روابط عمومی های دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در سه ماهه پایانی سال را ازجمله برنامه های اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1398 اعلام نمود.

مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزاری جشنواره های روابط عمومی های برتر مجموعه آموزش عالی در سطح مناطق دهگانه را یکی از مهمترین برنامه های ابلاغ شده به دبیران مناطق اعلام و تاکید نمود: برگزاری این جشنواره ها می تواند به ایجاد فضای رقابتی مثبت و نیز انتقال تجارب پیروز و الگو های فعالیت حرفه ای میان روابط عمومی ها یاری کند.

وی همچنین ورود و اهتمام جدی روابط عمومی های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به استفاده از فناوری های نوین و ابزار های روابط عمومی الکترونیک را خواهان شد و اضافه کرد: در جشنواره سراسری روابط عمومی های دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری سراسر کشور به این مهم توجه ویژه ای شده است.

حسن ولی زاده، رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نیز با اشاره به کلام پراهمیتی از رهبرکبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) که دانشگاه مبداء تحولات است، بر لزوم برنامه ریزی مناسب در دانشگاه ها در راستا کارآفرینی و ارتباط با جامعه درجهت حل مسائل و چالش ها در حوزه های مختلف و نقش اساسی و مهم روابط عمومی ها دراین راستا، تاکید نمود.

ولی زاده گفت: دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با راه اندازی کلینیک صنعت و معدن و همچنین مرکز رشد فناوری های پیشرفته قدم های مثبتی در این راستا برداشته است.

رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نیز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این نکته که روابط عمومی صرفاً یک شغل نیست بلکه مجموعه ای از مهارت ها و تخصص ها را شامل می گردد، توضیح داد: روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی همیشه باید خود را در راستا اهداف متعالی تبیین شده وزارت علوم در جهت سیاست های نظام در حوزه علم و فناوری قرار دهند.

وی تاکید نمود: روابط عمومی ها، مغز متفکر، چشم بینا و زبان گویا و بازوان شایسته سازمان هستند لذا باید خصوصیاتی همچون دلسوزی صداقت و بهره گیری از خرد جمعی را به عنوان یکی از راه حل های موجود برای حل چالش های مسائل مختلف، دارا باشند.

در ادامه این نشست، از برگزیدگان روابط عمومی های دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه 3 کشور تقدیر شد.

گفتنی است، در این نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و مراکزپژوهش و فناوری منطقه سه کشور شامل استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 485

به "جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری در دانشگاه شهید مدنی برپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری در دانشگاه شهید مدنی برپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید