تورس: لیگ برتر از لیگ های ایتالیا و اسپانیا بهتر است

به گزارش ایران 20 دانلود، خبرنگاران: مهاجم اسپانیایی میلان لیگ برتر انگلیس را از لیگ های ایتالیا و اسپانیا بهتر دانست.

تورس: لیگ برتر از لیگ های ایتالیا و اسپانیا بهتر است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، فرناندو تورس در تابستان گذشته پس از مدتی حضور در تیم فوتبال چلسی راهی سن سیرو شد تا برای یکی از پرافتخار ترین تیم های فوتبال ایتالیا توپ بزند.

ال نینو که می خواهد با میلان شانس حضور مجدد در لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کند در ارتباط با حضورش در ایتالیا گفت: بدون تردید برای گذراندن وقت راهی میلان نشده ام. فصل خیلی سختی را با میلان در پیش دارم چون در اروپا بازی نمی کنیم و تمام کوشش خود را صرف می کنیم تا بتوانیم بار دیگر به رقابت های اروپایی برگردیم. بدون تردید تمام کوششم را خواهم کرد تا بتوانم به میلان برای رسیدن به این هدف یاری کنم.

تورس در ادامه در مورد اینزاگی و کار کردن با او اضافه نمود: حضور مربی جوانی چون فلیپو اینزاگی انگیزه زیادی به همه ما در میلان داده است. شاید فصل را خوب شروع نموده باشیم اما کار سختی داریم و باید همچنان یک گروه خوب باشیم.

مهاجم پیشین تیم های چلسی و لیورپول در سرانجام و در مورد قیاس لیگ های 3 کشور اسپانیا، انگلیس و ایتالیا گفت: من تجربه بازی در هر 3 لیگ را دارم اما این خیلی سخت است که بخواهم در ارتباط با مقایسه آنها حرفی بزنم اما در نهایت لیگ برتر انگلیس به خاطر هزینه های خوبی که در آن انجام می گردد و همچنین نحوه اداره آن از لیگ 2 کشور ایتالیا و اسپانیا برتر است.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 560

به "تورس: لیگ برتر از لیگ های ایتالیا و اسپانیا بهتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورس: لیگ برتر از لیگ های ایتالیا و اسپانیا بهتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید