تندروان: مربی ایرانی حمایت اکثریت را نداشته باشد دچار مشکل می گردد، در دوران کولاکوویچ چیزی به والیبال ما اضافه نشد

به گزارش ایران 20 دانلود، مربی پیشین تیم ملی والیبال اعتقاد دارد، هر مربی ایرانی که به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب گردد و حمایت اکثریت را نداشته باشد دچار مشکل خواهد شد.

تندروان: مربی ایرانی حمایت اکثریت را نداشته باشد دچار مشکل می گردد، در دوران کولاکوویچ چیزی به والیبال ما اضافه نشد

رضا تندروان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص فسخ قرارداد ایگور کولاکوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: قرارداد این مربی به صورت 2+2 سال بسته شده بود که در نهایت به سرانجام رسید و اخراجی در کار نبود. چیزی که ما دیدیم و فدراسیون هم متوجه آن شد این بود که نوع کار او با وجود شخصیت بسیار خوبش با والیبال ما همخوانی نداشت و در دوران او چیزی به والیبال ما اضافه نشد.

مربی پیشین تیم ملی ادامه داد: در والیبال ایران، دو نوع مخاطب وجود دارد. مخاطبان عام که تماشاگران و افراد عادی هستند و صرفاً از تماشای یک بازی و تعقیب اخبار لذت می برند. مخاطبان خاص هم کسانی هستند که علم و تجربه والیبال را دارا بوده و به صورت حرفه ای درگیر والیبال هستند. متأسفانه بعضی مخاطبان خاص در حال حاضر با سوءاستفاده از عوام کوشش می نمایند به بعضی تصمیم گیری ها جهت بدهند که به سود والیبال نیست. این نوع یارکشی ها و انتقادهای هدفدار در والیبال ناخوشایند است و مسائل فنی را زیر سؤال می برد. مسئولان باید در فضای منطقی، علمی و البته دور از احساسات در خصوص سرمربی آینده تیم ملی تصمیم بگیرند.

مربی پیشین تیم والیبال زیر 23 کشورمان در خصوص احتمال انتخاب گزینه ایرانی برای راهنمایی تیم ملی گفت: مربیان داخلی چقدر با هم همبستگی دارند؟ هر مربی ایرانی که به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب گردد و حمایت اکثریت را نداشته باشد به مشکل برمی خورد. نهال والیبال ایران در شرایطی است که باید از مربی سطح بالای خارجی بهره ببرد. یک مربی خارجی با مسائل موجود، بهتر کنار می آید. زمانی مربی ایرانی برای راهنمایی تیم ملی مناسب است که اصلاً احتیاج به مطرح کردن چنین سؤالی نباشد.

تندروان در سرانجام گفت: عملکرد فدراسیون والیبال در گذشته خوب و در خور توجه بوده است و همین مسئله، دست خیلی ها را برای سنگ اندازی کوتاه می کرد. امیدوارم فدراسیون در دوره جدید هم عملکرد خوبی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 984

به "تندروان: مربی ایرانی حمایت اکثریت را نداشته باشد دچار مشکل می گردد، در دوران کولاکوویچ چیزی به والیبال ما اضافه نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تندروان: مربی ایرانی حمایت اکثریت را نداشته باشد دچار مشکل می گردد، در دوران کولاکوویچ چیزی به والیبال ما اضافه نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید