تعبیر الشرق از تمرینات السد: برنامه ریزی برای ایزوله کردن پرسپولیس

به گزارش ایران 20 دانلود، پرسپولیس دنبال استفاده از هر شرایطی برای گلزنی است و همین باعث شده فریرا در تمرین های روزهای اخیر روی بستن دفاعش و ایزوله کردن پرسپولیس کار کند.

تعبیر الشرق از تمرینات السد: برنامه ریزی برای ایزوله کردن پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران ، استرس دیدار دوباره با پرسپولیس قطری ها را لحظه ای رها نمی کند. این را از مصاحبه ها هر و گزارش هایی که هر روز در رسانه های قطری منتشر می گردد، دریافته ایم.

جایی که روزنامه الرایه از امیدش به مثلث خارجی های السد نوشته و به ژاوی، گابی و بونجاح هشدار داده که باید بهترین باشند: طرفداران السد به درخشش 3 بازیکن خارجی این تیم امید دارند. کادر فنی تیم هم حساب ویژه ای روی توانمندی های ژاوی و گابی باز نموده است. آنها دو مهره سرنوشت ساز و بازیکنان بزرگ روزهای سخت هستند که باید نمایشی متفاوت در تهران داشته باشند. ژاوی و گابی می توانند معادلات را به سود السد تغییر بدهند. پس باید از توانمندی و تجربه بین المللی خودشان در این بازی به خوبی استفاده نمایند و به عنوان رهبران تیم در مرکز زمین بهترین عملکرد را نشان دهند. انتظار این است که این دو بازیکن با عملکردی متفاوت باعث پیروزی السد شوند. از سوی دیگر طرفداران امید زیادی به ساق های بغداد بونجاح خواهند داشت که اگر در همان سطح همیشگی ظاهر گردد و وظیفه اش را که گلزنی است به خوبی انجام دهد، می تواند السد را به یک پیروزی بزرگ و تاریخی در تهران برساند.

گزارش روزنامه الشرق اما که از برنامه های فریرا برای ایزوله کردن پرسپولیس خبر داده، خواندنی تر است: پرسپولیس دنبال استفاده از هر شرایطی برای گلزنی است و همین باعث شده فریرا در تمرین های روزهای اخیر روی بستن دفاعش و ایزوله کردن پرسپولیس کار کند. خطوط دفاعی و میانی السد ارتباط تنگاتنگی با هم خواهند داشت و زوج اسپانیایی باید خط هجومی پرسپولیس را در سازماندهی حملات و خلق فرصت کنترل نمایند. با وجود بازی سختی که در استادیوم آزادی در انتظار السد است، انتظار می رود این تیم نمایش قدرتمندانه ای ارائه دهد. السد بازیکنان بین المللی و باتجربه ای دارد که می توانند در چنین نبردهایی تاثیرگذاری مثبتی داشته باشند. ژاوی و گابی از جمله این بازیکنان هستند. همچنین بغداد بونجاح با 12 گل زده یکی از امیدهای السد برای پیروزی در تهران است.

الشرق دیگر برنامه های السد را هم لو داده: بازی سرعتی و استفاده از کوچک ترین فضاهای ممکن یکی از اصلی ترین برنامه های تاکتیکی السد برای دیدار با پرسپولیس خواهد بود. یاران ژاوی برای باز کردن دروازه پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی هم حساب ویژه ای باز نموده اند.

2 – 350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 69

به "تعبیر الشرق از تمرینات السد: برنامه ریزی برای ایزوله کردن پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر الشرق از تمرینات السد: برنامه ریزی برای ایزوله کردن پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید