تصفیه خانه شهرک های صنعتی قزوین با مشارکت ایتالیا ساخته گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، استاندار قزوین گفت: یکی از اولویت های استان قزوین تاسیس تصفیه خانه در شهرک های صنعتی استان قزوین است که با توجه به ظرفیت کشور ایتالیا می توان از استعداد ها و توان شرکت های ایتالیایی در این راستا استفاده کرد.

تصفیه خانه شهرک های صنعتی قزوین با مشارکت ایتالیا ساخته گردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از قزوین، فریدون همتی در حاشیه نشست مشترک با سفیر ایتالیا در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قزوین، با اشاره به ظرفیت های استان قزوین که می تواند زمینه ساز تعامل هرچه بیشتر با کشور ایتالیا گردد، گفت: در حال حاضر استان قزوین در چند حوزه می تواند همکاری خوب و موثری را با کشور ایتالیا داشته باشد.

استاندار قزوین اضافه کرد: به منظور شروع همکاری قزوین و ایتالیا چند حوزه از جمله صنعتی، کشاورزی، انرژی های نو و تجدیدپذیر و عمرانی پیشنهاد می گردد که هریک از این حوزه ها می تواند دستاورده های بسیاری را برای هردو طرف به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به این نکته که کشور ایتالیا می تواند در زمینه تاسیس تصفیه خانه در شهرک های صنعتی قزوین گام موثری بردارد، بیان کرد: یکی از اولویت های استان قزوین تاسیس تصفیه خانه در شهرک های صنعتی استان قزوین است که با توجه به ظرفیت کشور ایتالیا می توان از استعداد ها و توان شرکت های ایتالیایی در این راستا استفاده کرد.

همتی با تاکید به ظرفیت های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: استان قزوین از جمله قطب های صنعتی کشور به شمار می رود که بخش بزرگی از صنعت قطعه سازی کشور را در خود جای داده است به همین منظور ظرفیت خوبی در حوزه صنعتی برای تعامل با شرکت های ایتالیایی وجود دارد.

وی گفت: همچنین استفاده از برنده های کشور ایتالیا و قرار دریافت واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی قزوین تحت لیسانس شرکت های ایتالیایی می تواند زمینه همکاری صنعتی دو کشور را رونق بخشد بنابراین واحدهای صنعتی و تولیدی قزوین می تواند تحت لیسانس شرکت های ایتالیایی فعالیت نمایند.

استاندار قزوین استفاده از ظرفیت ها و تجربیات کشور ایتالیا در زمینه های انرژی نو و همچنین استفاده بهینه از منابع آبی را از دیگر مواردی نامید که می توان برای تعامل و همکاری بیشتر مد نظر دو کشور قرار گیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 531

به "تصفیه خانه شهرک های صنعتی قزوین با مشارکت ایتالیا ساخته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصفیه خانه شهرک های صنعتی قزوین با مشارکت ایتالیا ساخته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید