تابش: هم قسم شده بودیم بازی کنیم ، چطور فینال حذفی 4 ساعت تاخیر خورد؟

به گزارش ایران 20 دانلود، مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد لغو شدن بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ما آماده بازی بودیم و برای این جدال هم قسم شدیم.

تابش: هم قسم شده بودیم بازی کنیم ، چطور فینال حذفی 4 ساعت تاخیر خورد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مسعود تابش در مورد لغو شدن بازی سپاهان و پرسپولیس گفت: ما کوشش زیادی کردیم که با توجه به حساسیت بازی، این جدال به تعویق بیافتد. با مقام های کشوری هم صحبت کردیم که این بازی به تعویق افتد و معین شد که به دلیل منافع ملی باید برگزار گردد.

وی ادامه داد: ما مسئله ای ما بازی بدون تماشاگر نداشتیم و فقط خواستار این بودیم که این ملاقات به تعویق بیافتد. این بحث پیش آمد که ممکن بحث میزبانی ایران دچار مشکل گردد و تیم ملی ایران نتواند مقابل بحرین وعراق میزبانی کند. سعودی ها هم از این فرصت می توانند سوءاستفاده نمایند و به همین دلیل و بحث منافع ملی به ناچار قبول کردیم.

تابش ادامه داد: تماش کوششمان را کردیم که به استادیوم برسیم، ولی به دلیل ازدحام زیاد معطل شدیم. ساعت 4 و 25 دقیقه به استادیوم رسیدیم و اینکه اصلا نیازی نیست که تدارکات ما به زمین بیاید. بازیکنان ما در راهرو ها مشغول گرم کردن بودیم و آماده بازی مقابل پرسپولیس بودیم.

وی در جواب به اظهارات باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه سپاهانی ها نمی خواستند این بازی برگزار گردد گفت: ما آماده بازی بودیم و به ناظر بازی اطلاع داده بودیم. اینکه می گویند تدارکات نیامد این طور نیست و بازیکنان ما گرم می کردند. چطور در بازی جام حذفی 4 ساعت این بازی به تاخیر افتاد و باعث و بانی این اتفاق نیز تماشاگران پرسپولیس بودند. گفتیم به ما زمان بدهید، زیرا که به دلیل ازدحام نتوانستیم به استادیوم برسیم. راهرو ها موکت شده است و بازیکنان ما مشغول گرم کردن بودند. ما هم قسم شده بودیم که به این بازی برویم.

تابش گفت: اینکه سپاهان آمده بود که بازی نکند کذب محض است و همین الان تیم پرسپولیس بیاید ما بازی می کنیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 812

به "تابش: هم قسم شده بودیم بازی کنیم ، چطور فینال حذفی 4 ساعت تاخیر خورد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابش: هم قسم شده بودیم بازی کنیم ، چطور فینال حذفی 4 ساعت تاخیر خورد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید