پرسپولیس تیم برتر بود، یحیی اشتباهی نداشت، برای توجیه شکست دنبال AFC و داوری نروید!

به گزارش ایران 20 دانلود، کارشناس فوتبال کشورمان گفت: ما تا به حال 4 مرتبه با سپاهان، ذوب آهن و پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده ایم اما هر بار ناموفق بوده ایم ولی برای توجیه این شکست ها به دنبال داور و AFC نروید چراکه عوامل ناموفقی فوتبال ایران در داخل کشور هستند.

پرسپولیس تیم برتر بود، یحیی اشتباهی نداشت، برای توجیه شکست دنبال AFC و داوری نروید!

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران به نقل از فرهیختگان، قطعا خواندن نظر کارشناسان بعد از ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا می تواند جذابیت های خاص خودش را داشته باشد و فوتبالدوستان واقعی در فضایی به دور از کری خوانی می توانند با خواندن این اظهارنظرها متوجه شوند که چه عواملی باعث شکست نماینده کشورمان شده است. بعد از بازی پرسپولیس-اولسان هیوندای کره جنوبی با امیر حاج رضایی، کارشناس فوتبال کشورمان دقایقی همکلام شدیم.

او گفت: برای تحلیل این بازی باید کمی وسیع تر از صحبت هایی که در فضای مجازی مطرح می گردد به این ملاقات نگاه کنیم. از نظر من تیم یحیی به جز 20 دقیقه ابتدایی بازی که تحت فشار حریفش قرار داشت در بقیه زمان بازی تیمی جنگنده و برتر در میدان بود و در بدترین دقایق، بازی به صورت متعادل و در میانه میدان دنبال می شد.

او ادامه داد: من پرسپولیس را تیم برتر زمین دیدم و واقعا تصورش را نمی کردم که این تیم کره ای تا این حد قابل کنترل باشد. البته بعضی به نداشتن تعویض های زیاد در پرسپولیس معترض هستند اما حرف من این است که مگر وقتی 2 بر یک عقب است یک مربی بدش می آید که با ایجاد تغییر در تیمش خون تازه ای به رگ های تیمش بدمد؟ اما یحیی داشته هایش کم بود و روی نیمکت بازیکنی که در فاز هجومی بتواند به کارش بیاید را در اختیار نداشت.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: یحیی در این بازی آرمان رمضانی و علی شجاعی که مهره های هجومی اش بودند را به زمین مسابقه فرستاد و شاید نبود امیری و پهلوان خیلی به ضرر این تیم تمام شد. با این حال تصور من بر این است که گل محمدی هیچ اشتباهی در این بازی نداشت و هم ترکیب این تیم و هم تغییراتی که در بازی رخ داد درست بود. البته انتظار دیگری هم نمی رود. درست است که همه حق دارند که نظرشان را بیان نمایند اما هیچ فردی بیشتر از یک مربی از شرایط تیمش خبر ندارد و او حتی از خانواده اش بیشتر در کنار تیمش حضور دارد و در این شرایط باید به او بابت بعضی تصمیماتش حق داد.

حاج رضایی همچنین اشاره نمود: ما تا به حال 4 مرتبه با سپاهان، ذوب آهن و پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده ایم اما هر بار ناموفق بوده ایم ولی برای توجیه این شکست ها به دنبال داور و AFC نروید چراکه عوامل ناموفقی فوتبال ایران در داخل کشور هستند. من از فوتبال حرفه ای حرف نمی زنم چون از آن دور هستیم اما در فوتبال معمولی کجا دیده اید که یک تیم در طول یک سال سه چهار تا مدیر عوض کند؟

او در انتها گفت: تا زمانی که این مسائل در فوتبال پابرجا باشد باید چند وقت یک بار دور هم جمع شویم و علت ناکامی ها را آنالیز کنیم و این موضوع قطعا ادامه دار شده و حسرت فوتبال ما بیشتر از قبل هم می گردد.

اخبار گروه سایر رسانه ها صرفا بازنشر اخبار سایت ها و خبرگزاری هاست و خبرنگاران هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1384

به "پرسپولیس تیم برتر بود، یحیی اشتباهی نداشت، برای توجیه شکست دنبال AFC و داوری نروید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس تیم برتر بود، یحیی اشتباهی نداشت، برای توجیه شکست دنبال AFC و داوری نروید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید