برترین هتل های شهر هوشی مین ویتنام، اقامتگاه هایی با امکانات و خدمات لوکس و قیمت مناسب

به گزارش ایران 20 دانلود، هوشی مین (سایگون) بزرگ ترین شهر ویتنام است که هرساله بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می نماید. چنانچه قصد بازدید از این شهر را دارید، می توانید با انتخاب یک اقامتگاه مناسب یا هتل لوکس، سفری راحت و بی دغدغه را تجربه کنید.

برترین هتل های شهر هوشی مین ویتنام، اقامتگاه هایی با امکانات و خدمات لوکس و قیمت مناسب

در این مقاله، فهرستی از هتل های لوکس هوشی مین را برای شما گرد آورده ایم که اقامت در آن ها لذت سفر به این شهر را دو چندان خواهند کرد. برترین هتل های هوشی مین که در ادامه بیشتر درباره آن ها صحبت خواهیم کرد، عبارتند از:

مجستیک سایگون

کاراول سایگون

آلکوو لایبرری هتل

پارک حیات سایگون

نیکو سایگون

رنسانس ریورساید سایگون

سوفیتل سایگون پلازا

روری سایگون

پولمن سایگون سنتر

بوتیک هتل ما مزون

مجستیک سایگون هتل

هتل پنج ستاره مجستیک سایگون (Majestic Saigon) در سال 1925 به دست هوئی بون هوا، ثروتمندترین تاجر چینی زمان خود، ساخته شد.

امروزه این هتل به خاطر میراث تاریخی، مهمان نوازی و فضای مجلل خود زبانزد است. این سازه در خیابان دونگ خوی (Dong Khoi) قرار گرفته است و نمای خیره نماینده آن به سبک استعماری است و به دهه 1880 برمی گردد.

هتل مجستیک درمجموع 175 سوییت و اتاق دارد که انتخاب های فراوانی در اختیار شما قرار خواهد داد؛ بااین وجود، اگر اقامت در اینجا برای شما گران تمام می گردد، پیشنهاد می کنیم تجربه صرف غذا دریکی از شش رستوران هتل را از دست ندهید.

کاراول سایگون هتل

هتل کاراول سایگون (Caravelle Saigon) یکی از بلندترین ساختمان های منطقه است که در شب کریسمس 1959 بازگشایی شد.

این هتل در زمان جنگ ویتنام از اهمیت خاصی برخوردار بود و در دهه 60 و 70 به خاطرا امکانات مناسبی که داشت، نشست های بی شمار خبرنگاری و دیپلماتیک در آن برگزار می شد. بعلاوه چندین سفارت خانه و دفتر خبرنگاری در این هتل فعالیت می کردند.

کاراول در مرکز منطقه ی تجاری، سرگرمیی و خرید شهر هوشی مین قرار گرفته است و همه نیازهای شما را در سفر رفع خواهد نمود.

در ضمنً نوشیدنی های بار سایگون سایگون (Saigon Saigon) را از قلم نیاندازید. این بار روی پشت بام هتل واقع شده و تابلوهای روی دیوار بازگونماینده نقش مهم این هتل در طول جنگ ویتنام هستند.

آلکوو لایبرری هتل

آلکوو لایبرری هتل (Alcove Library Hotel) ساده، منظم و بدون تجملات افراطی است. این بوتیک هتل در سال 2012 بازگشایی شد و فاصله کوتاهی تا فرودگاه بین المللی تان سون نات (Tan Son Nhat) دارد.

در شهر هوشی مین، هتلی نظیر آلکوو لایبرری، به ویژه از لحاظ قیمت، پیدا نخواهید کرد. این پناهگاه لوکس با معماری چشم نواز و مهمان نوازی گرم آمیخته شده است و لحظات آرامش بخشی به دوراز شلوغی و هیاهوی شهر پیشکش مسافران می نماید.

ویژگی برجسته آلکوو لایبرری، لابی هتل است که با قفسه های مملو از کتاب به شما خوشامد می گوید. این قفسه ها گلچینی از کتاب های داستانی و غیرداستانی را در خود جای داده اند و شما در طول اقامت خود می توانید از خواندن کتاب های گوناگون لذت ببرید.

اگر کتابی همراه خود دارید که خواندن آن را تمام نموده اید، می توانید آن را به کتابخانه ی هتل اهدا کنید.

هتل پارک حیات سایگون

بوتیک هتل لوکس و پنج ستاره پارک حیات در یک ساختمان به سبک استعماری فرانسهقرار گرفته است. این هتل در میدان لم سان (Lam Son) واقع شده و تنها چند قدم با جاذبه های دیدنی شهر فاصله دارد.

هتل پارک حیات دارای 244 اتاق و سوییت بی نقص و شیک است و طراحی لوکس را با امکانات رفاهی مدرن نظیر آی پد و حسگرهای نوری تلفیق می نماید. با اقامت در این هتل دیگر لازم نیست در تاریکی، در پی کلید برق بگردید.

خدمات هتل سریع، صمیمانه، اثربخش و دوراندیشانه است؛ بنابراین اگر از مستخدم ها درخواستی کردید و به شما گفته شد که آن را قبلاً در اتاقتان گذاشته اند، تعجب نکنید.

نیکو سایگون هتل

هتل پنج ستاره مدرن نیکو سایگون (Nikko Saigon) با طراحی مینیمالیستی زیبای خود در منطقه یک قرار گرفته است و به یک شرکت هتل های زنجیره ای ژاپنی تعلق دارد.

دکوراسیون آن با ترکیب رنگی ساده از رنگ های بژ، کاراملی، قهوه ای روشن، سفید و رنگ های خنثی تزیین شده و طراحی مدرن و مینمالیستی فضای آن حتی جزییات کوچک را هم در بر گرفته است.

این هتل 334 اتاق، سوییت و 53 آپارتمان دارد و با مجموعه ای از امکانات رفاهی مدرن تا حد امکان اقامتی راحت را برای شما به وجود خواهد آورد؛ در نتیجه اگر در طول اقامت رویایی خود، مایل به ترک محوطه هتل نبودید، شما را سرزنش نخواهیم کرد.

هتل رنسانس ریورساید سایگون

رنسانس ریورساید سایگون (Renaissance Riverside Saigon) یکی از هتل های زنجیره ای بین المللی ماریوت به شمار می رود و 336 اتاق و سوییت دارد.

تمام ویژگی های هتل از اتاق های دلباز گرفته تا چشم اندازهای بی همتا و امکانات باکیفیت هتل، درجه یک هستند. هتل رنسانس در طول اقامت چندروزه شما، انتخاب خوبی برای سرگرمی و خوشگذرانی خواهد بود.

بعد فراغت از یک روز پرمشغله و بازدید از جاذبه های شهر، این هتل خستگی را از تن شما می زداید. در اینجا می توانید در کنار استخر با یک آب میوه خنک استراحت کنید، از یک ماساژ انرژی بخش لذت ببرید و بعد از بازگشت به اتاقتان یک شام دلچسب سفارش دهید.

هتل سوفیتل سایگون پلازا

سوفیتل سایگون پلازا (Sofitel Saigon Plaza) دارای 275 اتاق شیک و 11 سوییت به همراه استخر شنای روی پشت بام، سالن ورزشی، چندین رستوران، بار، اسپا و مرکز سلامت است. این هتل همه نوع امکانات رفاهی را در دسترس شما قرار خواهد داد و درعین حال فاصله چندانی هم با شهر ندارد.

پیشنهاد می کنیم پکیج رایگان حمام را از دست ندهید؛ کافی است تماس بگیرید و نمک حمام درخواست کنید تا بلافاصله آیتم های دیگری مثل سینی وان، شمع، اسفنج، بمب حمام (bath bomb) و نمک حمام در مقابل شما آماده شوند.

هتل روری سایگون

رِوِری سایگون (Reverie Saigon) سبک جدیدی از تجملات لوکس را به این شهر معرفی می نماید و اقامت در آن شبیه قدم زدن در رویا است.

این اقامتگاه مرتفع ترین هتل شهر محسوب می گردد و از طبقه بیست و هفتم تا سی و نهم ساختمان بلند تایمز اسکوئر (Times Square) را به خود اختصاص داده است.

این سازه 280 اتاق دارد و بدون تردید به عنوان شیک ترین هتل هوشی مین شناخته می گردد. روری سایگون یک شاهکار معماری به شمار می رود که به وسیله معماران و طراحان زبده ایتالیایی ساخته شده است. درودیوار هتل با آینه، سنگ مرمر و موزاییک پوشیده شده اند و درخشش و جلوه خاصی به این هتل داده اند.

در اتاق های هتل هم مثل راهروها و سالن های عمومی تجملات موج می زند. هر کدام از اتاق ها با استفاده از پنجره های سرتاسری، پرده های کنترل از راه دور، چلچراغ های گران قیمت، توالت های به سبک ژاپنی و امکانات رفاهی بالا فضایی لوکس را خلق نموده است که تصورش را هم نمی توانید بکنید.

این تزیینات درنهایت سازه ای سرشار از هنر و خلاقیت را به وجود آورده اند که در عین ناباوری ارزان است.

هتل پولمن سایگون سنتر

پولمن سایگون سنتر (Pullman Saigon Centre) در مرکز شهر واقع شده است و به هتل های لوکس زنجیره ای آکور (Accor) تعلق دارد.

این هتل که با 306 اتاق در سال 2015 بازگشایی شد، بازتاب دهنده هویت مدرن، سرزنده و بین المللی برند آکور است و به خوبی یک مهمان نوازی گرم را پیشکش مسافران لوکس پسند می نماید. همه پولمن را می شناسند و نیازی به تبلیغ ندارد.

اتاق های هتل عناصر روز طراحی را با امکانات راحتی مدرن و فن آوری پیشرفته در هم می آمیزد تا تجربه ای منحصربه فرد را برای شما به ارمغان بیاورد. اقامت در پولمن حتی مهمانان مشکل پسند را هم راضی خواهد نمود.

بوتیک هتل ما مزون

ما مزون (Ma Maison) با ایجاد یک محیط صمیمی، خانه ای به دوراز دیار را برای شما به وجود خواهد آورد که درعین حال، جذابیت های یک بوتیک هتل را هم دارد.

اینجا دارای 12 اتاق راحت است که هرکدام با مبلمان های آنتیک، پارچه های کم رنگ و نقش های شیک روی آن ها، گرمای خانه های ییلاقی اروپایی را تداعی می نمایند. همه اتاق ها دارای امکانات ضروری هستند تا اقامتی راحت را برای شما فراهم سازند.

کارکنان هتل ما مزون بیش ازآنچه توقع دارید، نیازهای شما را برآورده خواهند کرد. پیشنهاد می کنیم پیش از اینکه ظرفیت اتاق ها تکمیل شوند، اتاق خود را رزرو کنید.

منبع: گردشبان
انتشار: 7 اسفند 1401 بروزرسانی: 7 اسفند 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2200

به "برترین هتل های شهر هوشی مین ویتنام، اقامتگاه هایی با امکانات و خدمات لوکس و قیمت مناسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های شهر هوشی مین ویتنام، اقامتگاه هایی با امکانات و خدمات لوکس و قیمت مناسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید