برگزاری یک هفته با کیارستمی در موزه هنر های معاصر تهران

به گزارش ایران 20 دانلود، یک هفته با عباس کیارستمی با نمایش مستند های منتخب درباره این فیلمساز، 6 تا 15 آبان در سینماتک موزه هنر های معاصر تهران برگزار می شود.

برگزاری یک هفته با کیارستمی در موزه هنر های معاصر تهران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موزه هنر های معاصر تهران، یک هفته با کیارستمی از سوی جایزه بین المللی عکس پنج با همکاری موزه هنر های معاصر تهران با نمایش شش فیلم درباره عباس کیارستمی برگزار می شود.

مهدی شادی زاده دبیر و مؤسس جایزه بین المللی عکس پنج از مراسم اختتامیه امسال این جشنواره و همکاری با سینماتک موزه هنر های معاصر تهران گفت: در این مراسم برای اولین بار ترکیبی از مستند های منتخب درباره این کارگردان از روز پنجشنبه ششم آبان در ساعت 16 در موزه هنر های معاصر تهران نمایش داده می شود.

وی اضافه نمود: برای اولین بار فیلم هایی درباره این کارگردان فقید که تا به حال در ایران اکران نشده مانند فیلم یوجی موبارا کارگردان ژاپنی به نام یک هفته با کیارستمی و فیلم محمود بهرازنیا با نام در نزدیکی کیارستمی و فیلم ابراهیم حقیقی به نام در هفتاد سالگی نمایش داده می شود.

شادی زاده در ادامه گفت: این مراسم در آغاز با قطعاتی از موسیقی کلاسیک به نوازندگی صبا صفوی و یاسر جلالوند نوازندگان برجسته ویولا و ویلن آغاز می شود و با سخنرانی هنرمندان، درباره این کارگردان فقید ایرانی ادامه می یابد. در ادامه فیلم همراه با باد به کارگردانی مهدی شادی زاده و تهیه کنندگی علیرضا شادی زاده نمایش داده می شود که در این فیلم مستند که قبلاً در گروه هنر و تجربه نیز به نمایش در آمده است.

فیلم عباس کیارستمی و عصای گمشده از محمودرضا ثانی و 76 دقیقه و 15 ثانیه با عباس کیارستمی به کارگردانی سیف الله صمدیان دیگر فیلم هایی است که در برنامه یک هفته با عباس کیارستمی نمایش داده می شود.

کیوریتور های این مراسم مهدی شادیزاده و علیرضا شادیزاده و مدیر هنری سیمین بایرامی و مدیر اجرایی سارا امیری هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1857

به "برگزاری یک هفته با کیارستمی در موزه هنر های معاصر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری یک هفته با کیارستمی در موزه هنر های معاصر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید