برگزاری رویداد علمی و فرهنگی فضا و زمان در جاده ابریشم به مدت یک ماه

به گزارش ایران 20 دانلود، ایسنا/ براساس گزارشات منتشر گشته، برگزاری رویداد علمی و فرهنگی فضا و زمان در جاده ابریشم به مدت یک ماه صورت می گیرد.

برگزاری رویداد علمی و فرهنگی فضا و زمان در جاده ابریشم به مدت یک ماه

یعقوب هوشیار در پنجمین مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز استانهای شمال غرب کشور اظهار کرد: عمده ترین مجموعه های دنیای فعال در بافتهای تاریخی با موضوع کشور ژاپن بوده که بیشتر علاقمند به مطالعه در مورد اماکن و آثار تاریخی هستند.

وی در مورد جزئیات این رویداد توضیح داد: مجموعه ای از اساتید مطرح دنیا در حوزه میراث فرهنگی هر سال به یک کشور و شهر معین سفر نموده و طی بازدید از محل مذکور مطالعات خود را انجام می دهند و مقرر شده سال جاری این رویداد در تبریز برگزار گردد.

هوشیار با بیان اینکه این رویداد از 16 شهریور به مدت یک ماه به میزبانی تبریز برگزار می گردد، گفت: رویداد علمی و فرهنگی فضا و زمان در جاده ابریشم با حضور چند کشور آسیایی و اروپایی برپا می گردد.

شهردار تبریز اعلام نمود: طی این رویداد میتوان اماکن و میراث فرهنگی شمال غرب کشور را به گروه مطالعاتی فوق معرفی کرد.

وی یادآور شد: با توجه به حضور اساتید دنیای در این مجموعه، دانشجویان و اساتید شهرهای ارومیه، زنجان و اردبیل نیز می توانند برای بهره مندی از ظرفیت علمی و تخصصی در این رویداد حضور داشته باشند.

منبع: همگردی
انتشار: 21 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2255

به "برگزاری رویداد علمی و فرهنگی فضا و زمان در جاده ابریشم به مدت یک ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری رویداد علمی و فرهنگی فضا و زمان در جاده ابریشم به مدت یک ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید