برگزاری جشنواره گردشگری تندیس برفی در فریدون شهر اصفهان

به گزارش ایران 20 دانلود، با برنامه ریزی های به عمل آمده، پنجشنبه هفته گذشته جشنواره تندیس برفی در شهرستان فریدون شهر در استان اصفهان با حضور انبوه گردشگران برگزار گردید.

برگزاری جشنواره گردشگری تندیس برفی در فریدون شهر اصفهان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتی کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، فریدون الله کمک امروز 27 بهمن ماه، با اعلام این مطلب اضافه کرد: با برنامه ریزی های به عمل آمده توسط مسئولین شهرستان فریدون شهر، پنجشنبه هفته گذشته جشنواره تندیس برفی در این شهرستان با حضور بیش از 2هزار گردشگر برگزار گردید.

الله کمک گفت: در این جشنواره، گردشگران علاوه بر انجام ورزش های زمستانی، به ساخت تندیس های برفی پرداختند و در سرانجام این جشنواره نیز به برترین تندیس ها جوایزی اهدا شد.

او تاکید نمود: با توجه به اینکه یکی از سیاست های اصلی این اداره کل، توزیع عادلانه سفر در کل استان است، برگزاری این گونه جشنواره ها باعث رونق و معرفی مناطق مختلف استان به گردشگران و رونق صنعت گردشگری در این مناطق می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 661

به "برگزاری جشنواره گردشگری تندیس برفی در فریدون شهر اصفهان" امتیاز دهید

1 کاربر به "برگزاری جشنواره گردشگری تندیس برفی در فریدون شهر اصفهان" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره گردشگری تندیس برفی در فریدون شهر اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید