برگزاری تور اینفو مشترک اداره میراث فرهنگی اردبیل و سیستان و بلوچستان

به گزارش ایران 20 دانلود، معاون گردشگری استان اردبیل از برگزاری تور اینفو مشترک با اداره کل میراث فرهنگی استان سیستان و بلوچستان اطلاع داد.

برگزاری تور اینفو مشترک اداره میراث فرهنگی اردبیل و سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ادراه کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، صغری فرشی معاون گردشگری استان با اعلام این خبر توضیح داد: این برنامه در راستای رایزنی های انجام شده با معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان سیستان و بلوچستان در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران است.

او گفت: در این راستا مقرر شد تا ظرفیت های دو استان در تنوع اقیلیمی و جغرافیایی برای مخاطبان معرفی گردد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی گردشگری استان اردبیل ادامه داد: همچنین ظرفیت های استان اردبیل در گردشگری سلامت نیز می تواند جاذبه خوبی برای گردشگران خارجی در جنوب شرقی کشور باشد.

فرشی اضافه کرد: توجه به ظرفیت های استان های مختلف می تواند در تنوع بخشیدن به خدمات برای گردشگران بسیار موثر باشد و به همین دلیل سعی داریم روابط خود را با استان های جنوبی کشور افزایش دهیم.

او تاکید نمود: نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران فرصت بسیار خوبی برای آشنایی هر چه بیشتر با داشته های تاریخی و طبیعی استان های کشور بود که خوشبختانه ما نیز از این فرصت بهره مند شدیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 262

به "برگزاری تور اینفو مشترک اداره میراث فرهنگی اردبیل و سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تور اینفو مشترک اداره میراث فرهنگی اردبیل و سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید