برخی مدیران با تفسیر متفاوت قانون کم کاری خود را توجیه می نمایند

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران، سید مناف هاشمی در سومین جلسه شورای اداری استان گلستان که ظهر چهارشنبه با حضور رئیس کل دیوان محاسبات کشور برگزار گردید، اظهار کرد: برخی مدیران بخواهند کار ننمایند قانون را طوری تفسیر می نمایند که دلیل لازم برای کار نکردن داشته باشند.

برخی مدیران با تفسیر متفاوت قانون کم کاری خود را توجیه می نمایند

هاشمی اضافه کرد: حدود پنج میلیون تن از محصولات کشاورزی کشور در گلستان فراوری می گردد و یک استان تامین نماینده در این بخش به شمار می رویم.

وی با بیان اینکه گلستان فاصله زیادی تا رسیدن به توسعه دارد، گفت: بیش از یک میلیون تن خرید گندم داشتیم، یک هزار و صد میلیارد تومان تسهیلات برای برطرف موانع فراوری پرداخت کردیم و در پرداخت تسهیلات روستایی هم رتبه چهارم کشور را در اختیار داریم اما فاصله ما با توسعه همچنان زیاد است.

هاشمی توضیح داد: در حوزه گردشگری سال جاری 35 بومگردی افتتاح گردیده و 80 بوگردی در حال انجام است، وضعیت گردشگری ما نسبت به سال گذشته بهتر گردیده و 86 درصد رشد اقامت در استان گواه این مطلب است.

وی ادامه داد: در پست های مدیریتی سعی کردیم از تمام اقوام، جوانان و بانوان استفاده کنیم و اکنون سه مدیرکل بانو در استان فعالیت می نمایند.

استاندار گلستان با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان 8.8 است، گفت: سال جاری تعهد ایجاد اشتغال در استان 20 هزار شغل بوده اما برنامه ما ایجاد 30 هزار شغل است.

هاشمی بیان نمود: سال جاری یکی از شلوغ ترین سال های هفته دولت در گلستان است و بسیاری از مسئولان کشوری در افتتاح پروژه های استان حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 25

به "برخی مدیران با تفسیر متفاوت قانون کم کاری خود را توجیه می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخی مدیران با تفسیر متفاوت قانون کم کاری خود را توجیه می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید