با شلوار مام استایل چه کتانی بپوشیم؟

به گزارش ایران 20 دانلود، کسانی که هوادار استایل کژال هستند، می توانند از شلوار مام استایل استفاده نمایند. این استایل بسیار راحت است و شما می توانید در مکان های مختلف از این استایل بهره ببرید. شلوارهای مام استایل تاثیر بسیار زیادی در زیبایی تیپ شما دارند و می توانند پاهای شما را پرتر نشان دهند. معمولا جنس شلوارهای مام استایل جین می باشد و کمی گشاد هستند. سوال بسیاری از افراد این است که با شلوار مام استایل چه کتانی بپوشیم؟ به همین علت ما در این مطلب می خواهیم راجع به کفش هایی صحبت کنیم که می توان آن ها را با شلوار مام استایل ست کرد؛ پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

با شلوار مام استایل چه کتانی بپوشیم؟

شما می توانید تمامی کفش هایی که در ادامه معرفی می شوند را در فروشگاه اینترنتی لوزی بخرید.

برترین کفش برای شلوار مام استایل

شما می توانید از انواع کفش کتونی و حتی کلاسیک برای ست کردن با شلوار مام استایل بهره ببرید. در این قسمت چند نمونه از زیباترین و برترین نمونه این کفش ها را به شما معرفی می کنیم تا در انتخاب کفش خود آگاهانه تر عمل کنید.

کفش کتانی زنانه نایک جورابی مدل Lonzo

یکی از برترین کفش هایی که می توان با شلوار مام استایل ست کرد، کفش کتانی زنانه نایک جورابی مدل Lonzo می باشد که ظاهر بسیار زیبایی دارد و دارای یک لوگوی نایک روی آن است. این کفش از کفش های بسیار سبک است و وزن تقریبی آن حدود 90 گرم می باشد؛ به همین علت از این کفش می توانید برای پیاده روی بهره ببرید. این کفش برای کسانی مناسب است که باید ساعت های طولانی راه بروند و یا این که سر پا باشند. رویه این کفش توری است و این توری رنگ های متنوع و زیبایی دارد که هر شخص می تواند متناسب با سلیقه خود رنگ آن را انتخاب کند. به علت رویه پارچه ای این کفش از آن می توان در فصل تابستان استفاده کرد؛ زیرا مانع از عرق در پا می گردد.

کفش کتانی مردانه و زنانه مدل Buddy

این کفش از راحت ترین و سبک ترین کفش های موجود در کل دنیا است که هواداران بسیار زیادی دارد. به راحتی می توان گفت که این کفش برای ست کردن با شلوار مام استایل برترین گزینه می باشد. کفش کتانی مردانه و زنانه مدل Buddy در رنگ های بسیار متنوعی به فروش می رسد و می توانید از رنگ های مختلف آن بهره ببرید. شما می توانید به صورت روزانه این کفش را بپوشید و ساعت های طولانی با آن راه بروید. رویه این کفش پارچه ای است و بسیار خنک می باشد؛ به همین علت این کفش را بیشتر در فصل تابستان مورد استفاده قرار می دهند. زیره این کفش از جنس EVA است و به همین علت جزو نرم ترین و سبک ترین کفش ها به شمار میرود.

کفش کتانی مردانه و زنانه پوما مدل Trinomic

این کفش طراحی و زیبایی منحصر به فردی دارد. ویژگی های این کفش بسیار خاص می باشند و بسیاری از کفش های دیگر فرق می نماید. برای ساخت زیره این کفش از اتیلن وینیل استات استفاده شده است که یک زیره بسیار راحت و نرم است. این زیره ممکن است در اثر قرار گیری در دماهای بالا تغییر شکل دهد؛ به همین علت علاوه بر اتیلن وینیل استات، در ساخت زیره آن از پلیمر و پلاستیک نیز استفاده شده است. برای ساخت رویه آن از مش که یک نوع پارچه مقاوم و نرم است استفاده شده است. مش پارچه بسیار سبکی که است که به صورت مشبک می باشد و از الیاف پلی استر ساخته شده است. این ویژگی باعث می گردد که داخل کفش همواره خشک بماند و بوی بد نگیرد. رویه این کفش به صورت جورابی می باشد و می تواند به عنوان کفش راحتی روزانه شما انتخاب گردد.

کفش کتانی نایک زنانه و مردانه مدل Presto

بسیاری از دوندگان و ورزشکاران از این کفش برای دویدن و پیاده روی استفاده می نمایند؛ به این علت که این کفش دارای قالب استانداردی است و پا در آن احساس راحتی کامل خواهد داشت. شما می توانید ساعت های طولانی با این کفش راه بروید و یا بدوید بدون این که ذره ای احساس خستگی کنید. برای ساخت این کفش از تکه دوزی پلاستیکی استفاده شده است و دارای رویه پارچه ای می باشد. زیره این کفش نیز از جنس EVA است و مناسب استفاده روزانه می باشد.

کفش کتانی زنانه مدل Lunar

این کفش نیز از برترین گزینه ها برای ست کردن با شلوار مام استایل است. علت محبوبیت بیشتر این کفش، وزن بسیار سبک آن می باشد که در حدود 124 گرم است. تمامی قسمت های رویه این کفش از پارچه می باشد و دارای تهویه می باشد؛ بنابراین پای شما در این کفش عرق نمی نماید و به هیچ عنوان بوی بد نمی گیرد. کفی این کفش بسیار نرم و انعطاف پذیر است و جزو کفش های بسیار راحت می باشد. شما می توانید از این کفش برای پیاده روی در باشگاه، پارک، خیابان و غیره بهره ببرید. این کفش نیز در دو رنگ به فروش می رسد که رنگ های بسیار زیبا و پر هواداری هستند.

کفش کتانی زنانه مدل AllStar

تقریبا تمامی افراد هوادار کفش های AllStar هستند و بیشتر افراد در جاکفشی خود حداقل یک جفت کفش AllStar دارند. لوگوی AllStar در قسمت پشتی این کفش به کار رفته است. این کفش در تمامی رنگ ها به فروش می رسد و بسیاری از افراد چند رنگ مختلف آن را تهیه می نمایند و آن ها را با شلوار و یا تیشرت خود ست می نمایند. از این کفش در تمامی مکان ها استفاده می گردد و جزو کفش هایی است که سال های سال روی مد می باشد. زیره این کفش به صورت دور دوخت می باشد و مقاومت بسیار بالایی دارد. این کفش برای ست کردن با انواع شلوار و شلوارهای مام استایل بسیار مناسب می باشد.

کفش زنانه مدل Georgia

این کفش نیز جزو کفش های بسیار راحت و زیبا می باشد که آن را با شلوار مام استایل ست می نمایند. برای ساخت رویه این کفش از چرم مصنوعی استفاده شده است و ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارد. کفش زنانه مدل Georgia پاشنه دو سانتی دارد و می تواند قد شما را کمی بلندتر نشان دهد. معمولا این کفش دارای یک کوله پشتی است که هم رنگ و هم طرح این کفش می باشد. کوله پشتی آن هم برای ست کردن با شلوار مام استایل بسیار مناسب می باشد.

کلام آخر در رابطه برترین کفش برای شلوار مام استایل

در این مطلب به این سوال پاسخ دادیم که با شلوار مام استایل چه کتانی بپوشیم؟ به همین دلیل چند نمونه کفش استاندارد، باکیفیت و زیبایی که می توان آن ها را با شلوار مام استایل ست کرد را معرفی کردیم تا بتوانید انتخاب آگاهانه تر و درست تری داشته باشید. کتونی نایک هم می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای شلوار مام استایل باشد.

منبع: اتاق
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2114

به "با شلوار مام استایل چه کتانی بپوشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با شلوار مام استایل چه کتانی بپوشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید