افزایش ورود 50درصدی مسافران نوروزی به کرمانشاه

به گزارش ایران 20 دانلود، شهبازی از فرایند افزایش 50درصدی مسافران نوروزی در هفته اول سالجاری ازطریق پایانه های مسافر بری شهرداری کرمانشاه خبر داد.

افزایش ورود 50درصدی مسافران نوروزی به کرمانشاه

خبرنگاران کرمانشاه، شهبازی با بیان این خبر گفت: در حالی که مسوولان بارها خواستار ممنوعیت سفر در ایام نوروز شده، بودند اما آمارهای بدست آمده از افزایش ورود مسافران نوروزی به شهر کرمانشاه حکایت دارد.

شهبازی افزود: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در روزهای اخیر، و در راستای پیشگیری وجلوگیری از انتشار ویروس توسط مسافران و اجرای دستورالعمل های بهداشتی ضمن اینکه این سازمان بنا بر مسئولیت اجتماعی و در جهت حفظ سلامت عمومی جامعه ، پایانه های مسافر بری ،رانندگان و مسافران عملیات ضدعفونی و گندزدایی با اهتمام ویژه ای انجام می گیرداز همشهریان درخواست کرد سفر غیر ضروری خود را به مقصد شهرهایی که در شرف تغییر رنگ هستند لغو کنند.

وی افزود: متاسفانه برخلاف توصیه های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا استان مبنی بر مراجعه و مسافرت نکردن شهروندان در این ایام، شاهد حضور مسافران زیادی در این بخش هستیم که با توجه به سرعت بالای انتشار ویروس کرونا و حضور مسافران در شهر کرمانشاه این امر را می توان خطری جدی به خصوص از نوع ویروس انگلیسی برای جان شهروندان دانست.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه از یکم تا هفتم فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50درصد افزایش مسافر از پایانه های مسافر بری شهرداری داشته است، اظهار کرد:در این 7 روز اول سال جاری حدود 13هزارو 500نفر مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جابه جا شده است.

گفتنی است شهر کرمانشاه دارای دو پایانه مسافر بری شامل پایانه شهید کاویانی و پایانه راه کربلا است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1542

به "افزایش ورود 50درصدی مسافران نوروزی به کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ورود 50درصدی مسافران نوروزی به کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید