اعزام تیم درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کربلا از 18 مهرماه

به گزارش ایران 20 دانلود، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد که تیم درمانی این دانشگاه در قالب هشت تیم مستقر در 13 موکب توسط 560 پزشک متخصص، پزشک عمومی، تکنسین اورژانس و پرستار از 18 مهر برای خدمات رسانی به زائرین اربعین به کربلا اعزام می شوند.

اعزام تیم درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کربلا از 18 مهرماه

به گزارش خبرنگاران، علی اکبری چهارشنبه 17 مهر در جمع خبرنگاران اعلام کرد: همزمان با مراسم پیاده روی اربعین حسینی، تیم اعزامی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از روز پنج شنبه 18 مهر به مدت 12 روز به زائران خدمات درمانی ارائه می دهند.

وی گفت: در حاشیه اعزام کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، قرار است تعداد 11دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس نیز در محل های پیاده روی زائران حسینی مستقر شوند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه نمود: با اعزام این تعداد آمبولانس 35 تکنسین اورژانس نیز اعزام می شوند تا به زائران خدمات پیش بیمارستانی ارائه دهند.

اکبری یادآور شد: پزشکان متخصص اعزامی به موکب ها را جراح مغز و اعصاب، طب اورژانس، جراح عمومی، متخصص زنان و زایمان و بیهوشی تشکیل می دهند که در کنار این متخصصین دانشجویان سال آخر رشته های مختلف پزشکی نیز حضور دارند.

او ارائه خدمات پزشکی در موکب ها را محدود به خدمات پزشکی سرپایی دانست و اضافه نمود: با توجه به شرایط و حجم مراجعات امکان ارائه خدمات بستری وجود ندارد و بیمار در صورت احتیاج به خدمات فوق تخصصی و جراحی تخصصی با هماهنگی در یکی از بیمارستان های کربلا بستری خواهد شد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: زائران می توانند در صورت احتیاج به دریافت خدمات دارویی، از پزشکان مستقر در موکب ها و خدمات تخصصی آنان برخوردار شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 447

به "اعزام تیم درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کربلا از 18 مهرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام تیم درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کربلا از 18 مهرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید