استراماچونی سرمربی تراکتور می گردد؟

به گزارش ایران 20 دانلود، اتفاقات در تیم تراکتور روز به روز ابعاد گسترده تری به خود می گیرد.

استراماچونی سرمربی تراکتور می گردد؟

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی و چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، خطیبی اعتقاد دارد، کاپیتان این تیم با آن همه سابقه ملی به انتها دوران بازیگری اش رسیده و اجازه نمی دهد تیم رو به جلو حرکت کند.

خطیبی البته به دژاگه به چشم بازیکن مورد احتیاج نگاه می نماید،اما دژاگه با توجه به رفاقت با شجاعی نمی خواهد رفیق نیمه راه باشد،از اینرو او هم بین خود با تراکتور فاصله انداخته است.

در این میان دور شدن زنوزی از تیم نیز بر چالش ایجاد شده در تراکتور دامن زده است.زنوزی در خارج از کشور به سر می برد وتا ماه اینده به تبریز باز نخواهد گشت.زنوزی از نامهربانی طرفداران که نسبت به او انجام شده ناراحت است حتی شنیده ایم که وی واگذاری تراکتور را مورد آنالیز قرار داده است. البته باید منتظر بازگشت زنوزی از ان سوی مرزها ماند،به هر حال تراکتور این روزها با چالش روزگار می گذراند، خطیبی سر مربی فعلی تراکتور تحت هیچ شرایطی حاضر به عقب نشینی در برابر شجاعی ودژاگه نیست وشجاعی ودژاگه هم حاضر به همکاری با خطیبی نیستند،در این میان حاشیه سازان مدتی است که به این خبر آب ورنگ داده اند از جمله اینکه، در صورت لغو استخدام مربی خارجی از سوی فدراسیون فوتبال ، نام استرا ماچونی را برای تیم تراکتور مطرح نموده اند. این در شرایطی است که اگر طرفداران دل زنوزی را به دست آورند شاید او دوباره دست به جیب گردد و کارهای مهم برای تیم پورشور ها انجام دهد.

البرز ورزشی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1624

به "استراماچونی سرمربی تراکتور می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی سرمربی تراکتور می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید