اخذ ویزای کانادا چه مراحلی دارد؟

به گزارش ایران 20 دانلود، آیا می دانید برای اخذ ویزای کانادا باید چه مراحلی را طی کنید؟ در نظر داشته باشید که برای اخذ ویزای کانادا باید ابتدا یک سری قوانین و شرایط را به طور دقیق مورد آنالیز قرار دهید. در این مقاله شرایط اخذ ویزای کانادا را به صورت گام به گام مورد آنالیز قرار می دهیم. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

اخذ ویزای کانادا چه مراحلی دارد؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا تور هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

شرایط اخذ ویزای کانادا

برای اینکه بتوانید ویزای کانادا را دریافت کنید، ابتدا باید نوع ویزای شما مشخص باشد، به این ترتیب باید هدف خود از سفر را مشخص کنید. فرض کنید که شما می خواهید برای بازدید از اقوام و گشت و گذار به کانادا سفر کنید، بنابراین باید به سراغ ویزای توریستی کانادا بروید. اگر بخواهید کانادا را برای تحصیل انتخاب کنید باید از ویزای تحصیلی کانادا بهره ببرید و اگر هدف شما کسب و کار و سرمایه گذاری در این کشور است باید بدانید که بهترین ویزا برای شما ویزای کار کانادا است.

اینطور که مشخص شده است هر کدام از ویزاهای کانادا دارای شرایط مخصوص به خود هستند. پس از مشخص شدن هدف سفر باید فرم درخواست ویزای کانادا را به طور دقیق و صحیح پر کنید. در صورتی که اطلاعات وارد شده در فرم اشتباه باشد احتمال اینکه در لیست سیاه قرار بگیرید بسیار زیاد است. سپس فرم مربوطه را ارسال نموده و منتظر جواب می مانید. جواب ایمیل شما تقریبا پس از 10 روز کاری ارسال می گردد، بنابراین باید یک برنامه ریزی صحیح در این جهت داشته باشید. در صورت تایید فرم اولیه لیستی از وقت سفارت برای شما باز می گردد که می توانید طبق زمان آزاد خود بهترین وقت سفارت را اعلام کنید. در نظر داشته باشید که تاریخ نهایی برای روز مصاحبه از سوی سفارت مشخص می گردد.

مدارک لازم ویزای کانادا

از بخش های بسیار مهم در مورد اخذ ویزای کانادا مربوط به مدارک است. در صورتی که پوشه مدارک شما ناقص باشد به درخواست شما ترتیب اثر داده نمی گردد.

در نظر داشته باشید که مدارک عمومی برای اخذ انواع ویزای کانادا شامل موارد زیر است:

در ابتدا باید پاسپورتی با اعتبار 3 ماهه ارائه دهید. پاسپورت شما باید دو صفحه خالی داشته باشد تا بتوانید مهر و امضای مربوطه را دریافت کنید. شما احتیاج به کپی از تمامی صفحات شناسنامه خواهید داشت. دو قطعه عکس با پس زمینه سفید و به صورت تمام رخ و طبیعی از دسته مدارک عمومی در مورد اخذ ویزای کانادا محسوب می گردد. در صورتی که بخواهید ویزای تحصیلی بگیرید باید در پرونده مدارک خود ریز نمرات را ارائه دهیم. افرادی که قصد اخذ ویزای کار و سرمایه دارند باید بدانند که پرینت گردش اقتصادی این افراد از دسته موارد بسیار مهم محسوب می گردد که باید ارائه داده گردد.

اخذ ویزای کانادا

وقت سفارت کانادا

تا به اینجای کار در مورد گام های اولیه اخذ ویزای کانادا و همین طور مدارک مورد احتیاج در این زمینه صحبت کردیم. در نظر داشته باشید که در نهایت باید به سراغ مشخص وقت سفارت رفته و برای روز مصاحبه حاضر باشید. در روز مصاحبه یک سری سوالات غیر تکراری از شما پرسیده می گردد. موضوعی که باید مد نظر قرار دهید این است که گاه با وجود کامل بودن پرونده مدارک باز هم ویزای مربوطه اعطا نمی گردد و تصمیم نهایی با مامور سفارت است. باید بدانید که اصل صداقت در روز مصاحبه بسیار مهم است و باید جواب های شما کوتاه و دقیق باشد. مجله گردشگری خبرنگاران

اخذ ویزای کانادا

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 725

به "اخذ ویزای کانادا چه مراحلی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ ویزای کانادا چه مراحلی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید