اختلاف لمپارد با پتر چک قبل از اخراج از چلسی

به گزارش ایران 20 دانلود، یک رسانه انگلیسی مدعی شده که سرمربی پیشین تیم فوتبال چلسی پیش از اخراج شدن از این تیم با هم تیمی سابقش اختلافاتی پیدا نموده است.

اختلاف لمپارد با پتر چک قبل از اخراج از چلسی

به گزارش خبرنگاران، نشریه تلگراف انگلیس در گزارشی فاش نموده که فرانک لمپارد سرمربی سابق چلسی که دو هفته پیش از این تیم اخراج شد و جای خود را به توماس توخل داد، قبل از اخراج شدنش با پتر چک دروازه بان حرفه ای آبی های لندن اختلاف پیدا نموده و این که این دو هم بازی قدیمی به حالت قهر مسیرشان را از یکدیگر جدا نموده اند.

در مدت زمانی که لمپارد راهنمایی تیم را برعهده داشت، سنگربان پیشین چک تبار تیم نیز به عنوان مشاور فنی و عملکرد تیم در کنار مارینا گرانوفسکایا مدیراجرایی باشگاه فعالیت داشت. گویا چیزی که منجر به اختلاف میان لمپارد و چک شده، حمایت چک از گرانوفسکایا بوده است.

چک و لمپارد در دوران بازی شان در چلسی افتخارات زیادی کسب کردند که شامل سه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و 4 قهرمانی در جام حذفی می گردد.

در همین حال تلگراف گزارش نموده که لمپارد که بهترین گلزن تاریخ تیم فوتبال چلسی هم هست، در 18 ماه فعالیتش به عنوان سرمربی حتی یک بار هم با مالک باشگاه رومن آبراموویچ - کسی که به دلیل عدم دریافت ویزا از دولت انگلیس، نمی تواند به این کشور سفر کند - صحبت ننموده است.

گرانوفسکایا که نماینده آبراموویچ در باشگاه چلسی است، لمپارد را تابستان سال 2019 استخدام کرد، زمانی که گزینه های کمی برای راهنمایی این تیم وجود داشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1456

به "اختلاف لمپارد با پتر چک قبل از اخراج از چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف لمپارد با پتر چک قبل از اخراج از چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید