اجرا طرح ارتقا امنیت در بزرگراه در محور امام رضا(ع)

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران، هادی تمهیدی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر ارتقای ضریب امنیت در برخورد قاطع با اخلالگران، اظهارکرد: امنیت یکی از مقوله های بسیار مهمی است که در صدر برنامه های مجموعه فرمانداری قرار گرفته است.

اجرا طرح ارتقا امنیت در بزرگراه در محور امام رضا(ع)

وی اضافه نمود: تامین و حفظ امنیت شهرستان و برخورد با اخلالگران و مجرمانی که در صدد هستند امنیت شهرستان را تحت الشعاع اقدامات خود قرار دهند از جمله برنامه هایی که در شورای تامین به آن رسیدگی می گردد.

فرماندار پاکدشت در ادامه ضمن اشاره به برگزاری جلسات مختلف شورای تامین شهرستان بیان داشت: طبیعتا با برگزاری جلسه شورای تامین و کمیته های مربوطه که با مشارکت اعضا شورای تامین شهرستان تشکیل می گردد، تصمیماتی اتخاذ می گردد که نتیجه آن اجرای طرح هایی است که ارتقای امنیت شهرستان را به همراه دارد.

وی گفت: کوشش ما این است که امنیت مطلوب را برای شهروندان و مسافرین و زائرین که از شرق به غرب و یا بالعکس که از محور امام رضا(ع) استفاده می نمایند تامین کنیم، حفظ امنیت بزرگراه بسیار حائز اهمیت است و همه کوشش مجموعه اجرایی و دستگاه های امنیتی بر این امر معطوف شده است.

تمهیدی در سرانجام ضمن اشاره به برخورد قاطع با اخلالگران امنیت توسط نیروی انتظامی، گفت: آن دسته از مجرمینی که موفق به ایجاد جرائمی می شوند با پیگیری قاطع پلیس روبرو خواهند شد، امیدواریم این برخوردها و این زحمات دوستان و همکاران در شهرستان، منجر به ایجاد یک فضای امن و آرام برای همه شهروندان عزیز گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 74

به "اجرا طرح ارتقا امنیت در بزرگراه در محور امام رضا(ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرا طرح ارتقا امنیت در بزرگراه در محور امام رضا(ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید