آموزش فرنچ ناخن در خانه به روشی ساده و اصولی

به گزارش ایران 20 دانلود، فرنچ ناخن که به عنوان یکی از زیباترین و محبوب ترین طراحی های ناخن شناخته شده، ریشه در کشور فرانسه دارد. فرنچ انواع مختلف با طرح های گوناگونی دارد که هر کدام باعث می شوند دستانی زیباتر داشته باشید. امروزه این کار به راحتی در خانه ممکن است و شما می توانید با صرفه جویی در هزینه هایتان در خانه ناخن های زیبایی با طراحی فرنچ داشته باشید. اگر با ما همراه شوید در این بخش از انگیزه قرار است ساده ترین روش فرنچ ناخن در خانه به شما آموزش دهیم.

آموزش فرنچ ناخن در خانه به روشی ساده و اصولی

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

آموزش گام به گام فرنچ ناخن در خانه

مواد مورد احتیاج:

  • پد های مخصوص لاک پاک کن یا استون
  • سوهان
  • ناخن گیر
  • یک کاسه آب داغ
  • روغن نارگیل و یا نرم نماینده
  • یک حوله
  • هول دهنده ها یا پوشر کوتیکول های ناخن
  • لاک بیس و پایه
  • لاک سفید
  • برق ناخن یا تاپ کات

مراحل فرنچ ناخن در منزل

1) آماده سازی ناخن ها

پیش از هر چیز باید با استفاده از پد های مخصوص لاک پاک کن یا استون هر گونه آلودگی و لاک را پاک کنید. توجه داشته باشید این کار حتی در صورتی که پیش از این لاک نزده اید نیز لازم و لازم است. پس از پاکسازی دست ها با آب سرد و صابون بشوئید.

2) شکل دهی به ناخن ها

اگر فکر می کنید ناخن هایتان فرم و زیبایی خود را از دست داده اند، حتما قبل از فرنچ مانیکور ناخن را انجام دهید. یعنی در صورت لزوم آن ها را کوتاه نموده و حسابی و به طور درست سوهان بکشید. از یک سوهان تمیز اسفنجی برای صاف کردن تمام بخش های ناخن بهره ببرید.

بیشتر بخوانید: آموزش مانیکور ناخن

3) جدا کردن کوتیکول ها

حتما این مرحله را هر بار که می خواهید از لاک بهره ببرید انجام دهید. یعنی در یک ظرف آب گرم به همراه کمی روغن نارگیل و یا نرم نماینده ریخته و بعد از پنج دقیقه دست ها را با حوله خشک کنید.

سپس با یاری هول دهنده ها یا پوشر کوتیکول های ناخن را به آرامی به عقب بر گردانید. سپس پوست های اضافی و کثیفی های بالای ناخن را ریموو کنید. این کار زیبایی ناخن ها را دو چندان می نماید.

4) پاکسازی ناخن برای فرنچ

حالا که تمام مراحل ابتدایی را انجام دادید، بار دیگر با استفاده از کمی الکل ضد عفونی نماینده ناخن ها را تمیز کنید. می توانید به جای الکل روغن کوتیکول را روی ناخن های خود بزنید. همچنین می توانید در این مرحله کمی براق نماینده ناخن بهره ببرید.

5) لاک بیس یا پایه

بعد از انجام مرحله قبل صبر کنید تا ناخن هایتان خشک شوند. سپس از یک لاک پایه (BASE COAT) بهره ببرید. برای این مرحله می توانید از هر رنگ لاکی بهره ببرید. شاید رنگ های صورتی کم رنگ، کرم روشن یا برق ناخن بهترین گزینه ها باشند، اما باز هم انتخاب رنگ مناسب به شما بستگی دارد.

یک لایه نازک را به نرمی و با حرکت یکسان روی ناخن زده و مدتی صبر کنید تا لاک خشک گردد. بار دیگر لایه دوم را ایجاد نموده و اجازه دهید لاک ناخن هایتان خشک شوند. این کار از پخش شدن لاک در سطح ناخن پیش گیری می نماید.

6) زدن لاک سر ناخن

معمولا از لاک ناخن سفید برای نوک ناخن استفاده می گردد. برای این کار باید انگشت خود را روی یک سطح صاف قرار داده و برس را در یک طرف ناخن قرار دهید. سپس به آرامی آن را به طرف بیرون بکشید. برای طرف دیگر ناخن نیز دقیقا این کار را تکرار کنید.

سپس هر گونه برق اضافی را تمیز کنید و بگذارید ناخن هایتان خشک شوند. اگر بار اولتان است می توانید برای راحت تر کردن این مرحله برچسب های فرنچ را بچسبانید تا نوک سفید بی نقصی به دست بیاورید. اگر از برچسب استفاده کردید در آخر آن ها را بردارید.

7) استفاده از برق ناخن یا تاپ کات

در مرحله پایانی یک لایه برق ناخن شفاف یا تاپ کت (Top coat) که باعث تشکیل یک لایه محافظ براق روی لاک می گردد بزنید و چند دقیقه صبر کنید تا این لایه هم خشک گردد. این کار سبب ماندگاری بیشتر فرنچ می گردد.

انواع دیگر فرنچ ناخن

1. فرنچ ناخن معکوس

مانیکور فرنچ معکوس یکی از داغ ترین طراحی های ناخن است. دقیقا مراحل را مانند بالا پیش رفته و تنها تفاوتش این است که این مدل برعکس مدل ساده فرنچ است. یعنی لایه نازک داخل ناخن بوده و بقیه ناخن به رنگ دیگری است. اگر به شکل زیر دقت کنید متوجه می شوید که به جای سر ناخن لایه ای داخل ناخن رنگی است. معمولا برای این مدل از دو رنگ شاد استفاده مینمایند.

✿☆✿☆✿

✿☆✿☆✿

2. فرنچ ناخن ژلی

اگر بخواهید فرنچ را به صورت ژل داشته باشید، باید از لاک های مخصوص آن بهره ببرید. یعنی برای مرحله لاک پایه باید یک لایه لاک ژل پایه نازک بزنید و برای 30 ثانیه در لامپ LED قرار دهید تا خشک گردد. سپس لاک ژل سفید را روی نوک ناخن ها بمالید و زمانی که این کار انجام شد برای 30 ثانیه دیگر ناخن ها را در دستگاه LED قرار دهید. همچنین در مرحله نهایی نیز باید یک لایه از برق ناخن ژلی را بزنید و آن ها را مجددا در لامپ LED قرار دهید.

✿☆✿☆✿

✿☆✿☆✿

تصاویر مدل های فرنچ ناخن جدید

✿☆✿☆✿

✿☆✿☆✿

✿☆✿☆✿

✿☆✿☆✿

✿☆✿☆✿

✿☆✿☆✿

✿☆✿☆✿

✿☆✿☆✿

نکات کلیدی در خصوص فرنچ ناخن

  • محصولاتی را انتخاب کنید که دوام و ماندگاری خوبی را روی سطح ناخن ایجاد می نمایند.
  • اگر می خواهید فرنچ ناخنتان پاک نشده و برای زمان بیشتری بماند، ایده خوبی است که هر روز یک لایه خیلی نازک برق ناخن بزنید.
  • می توانید قبل و بعد از فرنچ به مدت یک روز از محلول آب و آبلیمو یا شیر یا روغن زیتون بهره ببرید تا ناخن هایتان تقویت شوند.
  • بانوانی که علاقمند به استفاده از لاک های مخملی و اکلیلی هستند باید بدانند که پاک کردن این لاک ها کمی مشکل تر است.

پاسخ به سوالات متداول فرنچ ناخن

[accordions]

[accordion title=آیا فرنچ ناخن نماز دارد؟ load=show] با توجه به نظر همه مراجع تقلید، تنها در صورتی که مجبور به انجام این کار باشید می توانید به وسیله وضوی جبیره نمازهایتان را بخوانید. (مسائلی مانند اجبار همسر، بیماری ناخن و …)[/accordion]

[accordion title=بهترین برندهای لاک ژلیش کدامند؟ load=hide]CND Shellac - Essie [/accordion]

[accordion title=بهترین مارک تاپ کت یا برق ناخن چیست؟ load=hide] Seche Vite برندی با قابلیت درخشش و ماندگاری بسیار بالاست و توسط سالن دارهای حرفه ای استفاده می گردد. بعد از آن Essie نیز برند خوبی در این زمینه می باشد.[/accordion]

[accordion title=آیا فرنچ ناخن از مد افتاده است؟ load=hide]فرنچ ناخن جزء ساده ترین انواع دیزاین ناخن است که همیشه توسط سلبریتی ها مورد استفاده قرار گرفته و تقریبا می توان گفت هیچوقت از مد خارج نشده است.[/accordion]

[accordion title=قیمت انجام فرنچ ناخن در آرایشگاه چقدر است؟ load=hide] با توجه به شهر و محل زندگی شما، قیمت فرنچ ناخن از حدود 100 هزارتومان آغاز می گردد.[/accordion]

[accordion title=آیا می توان از لاک پایه به عنوان تاپ کات نیز استفاده کرد؟ load=hide] بله؛ منتهی کیفیت و درخشش و ماندگاری که از تاپ کات می گیرد را از لاک پایه نخواهید گرفت![/accordion]

[/accordions]

حرف آخر

امیدواریم از مطلب آموزش فرنچ ناخن در خانه لذت برده باشید و بتوانید به راحتی در منزل آن را انجام دهید. بدانید که در لاک زدن باید همیشه حوصله، صبوری و دقت به خرج دهید. طراحی فرنچ ناخن احتیاج به تمرین دارد و کسی نمی تواند بدون تمرین و تکرار فرنچ زیبایی روی دست ها به وجود آورد.

همچنین پیشنهاد می کنیم در این راستا، حتما مطلب قارچ ناخن ؛ علت، علائم و روش های درمان پزشکی و خانگی را در نگیزه بخوانید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1192

به "آموزش فرنچ ناخن در خانه به روشی ساده و اصولی" امتیاز دهید

1 کاربر به "آموزش فرنچ ناخن در خانه به روشی ساده و اصولی" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش فرنچ ناخن در خانه به روشی ساده و اصولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید