ماسیمیلیانو آلگری: موقع پنالتی زدن رونالدو، پشتم را به او کردم

به گزارش ایران 20 دانلود، سرمربی یوونتوس می گوید که از تماشای صحنه منجر به گل پیروزی بخش تیمش در دربی دلاموله خودداری نموده است.

ماسیمیلیانو آلگری: موقع پنالتی زدن رونالدو، پشتم را به او کردم

به گزارش خبرنگاران ، یوونتوس با تک گل کریستیانورونالدو از روی نقطه پنالتی میزبانش تورینو را در بازی موسوم به دربی دلاموله در هفته شانزدهم سری A، شکست و به برد های متوالی اش ادامه داد.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس در انتها درباره این پنالتی که ماریو مانژوکیچ آن را گرفت به شبکه DAZN گفت: من پنالتی را ندیدم چون پشتم را به نموده بودم. در واقع راستش را بخواهید من به ندرت پنالتی ها را تماشا می کنم. از همان اول معلوم بود که این بازی پرگل از آب درنمی آید. زمانی که ضرباهنگ و انسجام بازی تورینو افت کرد، ما کنترل بازی را به دست گرفتیم. این بازی برای ما بی نهایت سخت بود چون یک دربی بود، چون تورینو در یک مقطع بسیار خوب قرار گرفته است و چون ما تنها سه روز پیش در لیگ قهرمانان اروپا بازی نموده بودیم.

آلگری اضافه نمود: تیم به خوبی بازی را اداره کرد و بازیکنان مان هم روحیه از خودگذشتگی شان را برای تیم به نمایش گذاشتند و اتحاد داشتند. در نیمه اول، تورینو با پرس کردن ما مشکلاتی را به وجود آورد اما ما در شروع نیمه دوم کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و مهاجمانم هم کارشان را به خوبی انجام دادند. این برد نشانه ای مثبت از موفقیت آمیز بودن کوشش های ما در بازه زمانی طولانی مدت است چون معنایش این است که تیم از نظر فیزیکی در وضعیت خوبی قرار گرفته است. این نشانه ای مثبت است و به ما اجازه می دهد که یک گام روبه جلوی دیگر برداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 104

به "ماسیمیلیانو آلگری: موقع پنالتی زدن رونالدو، پشتم را به او کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسیمیلیانو آلگری: موقع پنالتی زدن رونالدو، پشتم را به او کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید