70 میلیون سفر به شهرهای اصفهان صورت گرفته است

به گزارش ایران 20 دانلود، خبرنگاران: معاون فرماندار شهرضا گفت: بر اساس آمار در سال گذشته 70 میلیون مسافرت به شهرهای استان اصفهان صورت گرفته است.

70 میلیون سفر به شهرهای اصفهان صورت گرفته است

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از شهرضا، سید حمید بحرینی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان شهرضا با اشاره به میزان مسافرت های صورت گرفته به استان اصفهان در سال گذشته اظهار کرد: بر اساس آمار در سال گذشته 70 میلیون مسافرت به شهرهای استان اصفهان صورت گرفته است.

وی اضافه نمود: مجموعه خدمات پلیس راهور شهرستان، پلیس راه، راه و شهرسازی و پایانه ها سبب شده که در محورهای مواصلاتی به استان با کاهش تصادفات و تلفات روبرو شویم.

معاون فرماندار شهرضا گفت: باید در راستا شهرضا به شیراز خطوط سواری راه اندازی گردد تا با پوشش شهرهای بین این 2 شهر، مشکل اشتغال تعدادی از همشهریان نیز رفع گردد.

وی توضیح داد: شهرستان شهرضا در حال توسعه بوده و با وجود شهرک صنعتی بزرگ رازی و منطقه ویژه مالی در آینده با پدیده مهاجرت به این شهرستان روبه رو هستیم بنابراین باید برای آینده طرح و برنامه داشته باشیم.

بحرینی بیان نمود: برای توسعه شهرستان احتیاج به اعتبارات و نگاه ویژه استان داریم و اعتبارات باید متناسب با چشم انداز 20 ساله باشد.

وی با اشاره به معضل ترافیک آدینه بازار اضافه نمود: با اساس نظر اتاق اصناف و اداره اوقاف نظر داریم آدینه بازار به انتهای کمپینگ مسافری منتقل گردد.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 671

به "70 میلیون سفر به شهرهای اصفهان صورت گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "70 میلیون سفر به شهرهای اصفهان صورت گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید