3 کارگاه دائمی آموزش صنایع دستی در دماوند افتتاح می گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی دماوند گفت: کارگاه دائمی آموزش صنایعدستی در این شهرستان با همکاری مشاور امور بانوان فرمانداری و مشاور امور بانوان استانداری در سه رشته هنری صنایعدستی افتتاح می گردد.

3 کارگاه دائمی آموزش صنایع دستی در دماوند افتتاح می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی تهران، شهرام شریفی امروز یکشنبه 19 مردادماه 99 اضافه نمود: با شروع به کار این سه کارگاه در هفته جاری، هنرجویان در رشته تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، حولهبافی و گلیم بافی مهارت فراوری صنایعدستی را به طور کامل آموزش می بینند.

او گفت: رشته تراش سنگ های قیمتی و نیمهقیمتی، حوله بافی و گلیمبافی از جمله هنرهای سنتی هستند که با سرمایه اندک به صورت خانگی می توانند برای علاقه مندان یک شغل دائمی و درآمد پایدار ایجاد کند.

رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری وصنایعدستی دماوند مطرح کرد: شهر تهران بازار هدف فروش فراوری هنرجویان پس از آموزش مهارت های لازم در فراوری صنایعدستی است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1145

به "3 کارگاه دائمی آموزش صنایع دستی در دماوند افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 کارگاه دائمی آموزش صنایع دستی در دماوند افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید