گوشی میان رده شیائومی با نمایشگر 120 هرتزی و دوربین 108 مگاپیکسلی در راه است

به گزارش ایران 20 دانلود، به تازگی پستی از یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شد که با توجه به آن، ظاهرا جدیدترین گوشی میان رده شیائومی قرار است با نمایشگر 120 هرتزی و دوربین 108 مگاپیکسلی راهی بازار شود.

گوشی میان رده شیائومی با نمایشگر 120 هرتزی و دوربین 108 مگاپیکسلی در راه است

به گزارش وب سایت Android Central، گوشی میان رده شیائومی اواخر ماه میلادی جاری به همراه دو گوشی دیگر از سری ردمی نوت 9 رونمایی خواهد شد. این محصول یک میان رده خواهد بود اما نه شبیه به میان رده های شرکت های رقیب.

از قابلیت های بسیار خوبی که در این گوشی وجود خواهد داشت، نمایشگر 120 هرتزی با رفرش ریت متغیر است که به نظر می رسد شیائومی گوشی های سری ردمی نوت 9 را هم به چنین نمایشگری مجهز خواهد کرد. متغیر بودن رفرش ریت باعث می شود نمایشگر در نمایش محتواهای گوناگون، رفرش ریت را به صورت اتوماتیک تنظیم کند تا بدین ترتیب مصرف باتری افزایش پیدا نکند.

نماینده جدید شیائومی انگار نمایشگری 6.67 اینچی از نوع +FHD خواهد داشت و از برچسب محافظ گوریلاگلس 5 هم به عنوان محافظ صفحه بهره می برد. نکته هیجان انگیز دیگر علاوه بر نمایشگر 120 هرتزی، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است که ساخت سامسونگ بوده و از سنسور ISOCELL HM2 بهره می برد.

  • سامسونگ، هواوی و شیائومی بیشترین فروش گوشی را در سه ماهه سوم سال 2020 داشته اند

پیش از این دیده بودیم که در گوشی های سری می نوت 10 که یک میان رده بودند از دوربین 108 مگاپیکسلی استفاده شد. حتی تجهیز یک میان رده به نمایشگر 120 هرتز هم آنقدر جای تعجب ندارد اما اینکه این دو قابلیت را یکجا درون یک محصول ببینیم فوق العاده است.

طبق شایعه های اخیر پیرامون این محصول، گویا شیائومی برای آن یک منبع تغذیه 4800 میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته که کاربر می تواند با استفاده از یک شارژر 33 واتی درون جعبه آن را شارژ کند. عرضه چنین محصولی با این قابلیت ها آن هم در قالب یک گوشی میان رده، می تواند برای کاربرانی با بودجه محدود در این شرایط خبر بسیار خوبی باشد.

فعلا خبر بیشتری از این گوشی در اختیار نداریم اما از آن جایی که اواخر این ماه قرار است از آن ها رونمایی شود، خوشبختانه مجبور نیستیم مدت زمان زیادی را منتظر بمانیم.

  • سامسونگ احتمالا تراشه های اگزینوس را در اختیار شیائومی و اوپو قرار می دهد

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1293

به "گوشی میان رده شیائومی با نمایشگر 120 هرتزی و دوربین 108 مگاپیکسلی در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی میان رده شیائومی با نمایشگر 120 هرتزی و دوربین 108 مگاپیکسلی در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید