تور ارزان هلند: کمیسیون اپ استور در هلند 3 درصد کاهش می یابد

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، این تغییر در واکنش به درخواست مرجع مصرف نمایندگان و بازارهای هلند(ACM) صورت گرفته است. این رگولاتور رقابت از اپل خواسته بود به توسعه دهندگان اپ های دوست یابی اجازه دهد از روش های جایگزین سیستم پرداخت اپ در این کشور استفاده نمایند.

تور ارزان هلند: کمیسیون اپ استور در هلند 3 درصد کاهش می یابد

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

کمیسیون 27 درصدی نشان دهنده کاهش 3 درصدی نسبت به 30 درصدی است که اپل به طور معمول از توسعه دهندگان اپلیکیشن دریافت می نماید.

طبق بیانیه اپل، توسعه دهندگان اپ های دوستیابی در هلند اکنون می توانند از سیستم های پرداخت جایگزین استفاده نمایند. آنها می توانند سیستم پرداخت طرف ثالث که در اپ ظاهر می گردد یا لینکی به یک وب سایت خارجی برای پرداخت را برای کاربران شأن فراهم نمایند.

هفته گذشته مرجع مصرف نمایندگان و بازارهای هلند به دلیل پیروی نکردن اپل از دستوراتش جریمه ای 5 میلیون یورویی برای شرکت مشخص نموده بود.

پیش از اپل نیز گوگل پیشنهاد نموده بود تا کمیسیون دریافتی از توسعه دهندگان در کره جنوبی که از روش های پرداخت جایگزین استفاده می نمایند را 4 درصد کاهش دهد.

پیشنهاد اپل نیز در واکنش به قانونی بود که سال گذشته در این کشور تصویب شد. قانون تازه کره جنوبی که از 15 مارس 2022 میلادی اجرایی می گردد، فروشگاه های اپلیکیشن اپل و گوگل ملزم به رعایت آن خواهند بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1968

به "تور ارزان هلند: کمیسیون اپ استور در هلند 3 درصد کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هلند: کمیسیون اپ استور در هلند 3 درصد کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید