کلهر: گل محمدی تیم فوق العاده ای دارد و می تواند در آسیا هم پیروز گردد، سیدجلال خیلی خوب تیم را رهبری کرد

به گزارش ایران 20 دانلود، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که سرمربی سرخپوشان تیم فوق العاده ای را در اختیار دارد و می تواند در لیگ قهرمانان آسیا هم پیروز گردد.

کلهر: گل محمدی تیم فوق العاده ای دارد و می تواند در آسیا هم پیروز گردد، سیدجلال خیلی خوب تیم را رهبری کرد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

محمود کلهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان و قطعی شدن قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ برتر گفت: پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و از ابتدای بازی بازیکنان نشان دادند که با هدف وارد زمین شدند. گل محمدی با ترکیب هجومی تیمش را به زمین فرستاده بود که این موضوع نشان می داد اعضای کادر فنی پرسپولیس خیلی خوب نفت مسجدسلیمان را بررسی نموده بودند و به خوبی از نقاط ضعف و قوت این تیم شناخت داشتند، در واقع با یک بازی هجومی و روبه جلو قهرمانی پرسپولیس قطعی شد.

وی ادامه داد: سرخپوشان مقابل نفت مسجدسلیمان در تمام نقاط زمین بازی باکیفیتی از خود به نمایش گذاشتند و از درون دروازه تا خط حمله تمام بازیکنان وظایف شان را به خوبی انجام دادند. سیدجلال حسینی خیلی خوب تیم را رهبری کرد و سایر بازیکنان هم در سطح بالایی بازی کردند. در کل مقابل نفت مسجدسلیمان، پرسپولیس سرحالی را دیدیم که با هدف و برنامه بازی کرد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: برنامه پرسپولیس استفاده از کناره ها و ارسال از جناحین بود که بازیکنان به خوبی تاکتیک های مدنظر کادر فنی را در زمین پیاده کردند. با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان در این بازی غایب بودند، اما کیفیت بالای تیم باعث شد تیم بدون مشکل برابر نفت مسجدسلیمان بازی کند. تیم نفت مسجدسلیمان هم بازی بسیار خوبی انجام داد، خیلی جوانمردانه و قدرتمند برابر پرسپولیس نهاده شد و حتی می توانست از پرسپولیس امتیاز هم بگیرد.

کلهر با بیان اینکه غیبت طرفداران روی عملکرد بازیکنان تأثیرگذار است، توضیح داد: فوتبال ورزشی است که بازیکنان با حضور تماشاگران انرژی و انگیزه مضاعف پیدا می نمایند. امیدوارم که شرایط هرچه زودتر بهتر گردد تا شاهد حضور طرفداران در استادیوم باشیم. در اینجا جا دارد که قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم را به همه بازیکنان، کادر فنی و همین طور طرفداران پرتعداد این تیم تبریک بگویم.

وی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس می تواند در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پیروز باشد، گفت: بحث لیگ قهرمانان آسیا را باید از فوتبال ایران جدا کنیم. در آسیا حریفان پرقدرتی حضور دارند که سرمایه گذاری زیادی برای این مسابقات می نمایند. گل محمدی هم تیم فوق العاده ای در اختیار دارد و با اتکا به جوانانش می تواند پیروز گردد. اگر یکی دو بازیکن به ترکیب تیم اضافه شوند، دست کادر فنی بازتر می گردد و می تواند برای آسیا هم برنامه ریزی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1124

به "کلهر: گل محمدی تیم فوق العاده ای دارد و می تواند در آسیا هم پیروز گردد، سیدجلال خیلی خوب تیم را رهبری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلهر: گل محمدی تیم فوق العاده ای دارد و می تواند در آسیا هم پیروز گردد، سیدجلال خیلی خوب تیم را رهبری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید