کانادا مقابل ایران به رجحان دست یافت، برزیل چهارمین حریف ایران در مرحله گروهی

به گزارش ایران 20 دانلود، در سومین روز از رقابت های دنیای بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال دنیا، نمایندگان کشورمان مقابل تیم میزبان، کانادا، به میدان رفتند.

کانادا مقابل ایران به رجحان دست یافت، برزیل چهارمین حریف ایران در مرحله گروهی

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، این ملاقات تا اواخر نیمه دوم تنگاتنگ و با اختلاف بسیار اندک پیش می رفت، اما با حمایت تماشاچیان کانادایی، در نهایت تیم میزبان پیروز شد با نتیجه 59 بر 67 پیروز این میدان باشد.

تیم ملی ایران تا به امروز پیروز به یک برد مقابل تیم استرالیا شده و مقابل تیم های ترکیه و کانادا نیز نتیجه را واگذار نموده است.

چهارمین ملاقات ایران در مرحله گروهی، یکشنبه، ساعت 20 به وقت محلی تورنتو ، مقابل تیم برزیل برگزار خواهد شد.

در ابتدای این ملاقات نیز، از اعضای تیم ملی بسکتبال با ویلچر کانادا که بیست سال گذشته در چنین روزی، پیروز به کسب عنوان قهرمانی دنیا شده اند، تقدیر شد.

تیم ایران با ترکیب امیررضا احمدی (ایلام)، مهدی ماندگار (هرمزگان)، علی کریمی کردآبادی (اصفهان)، مجتبی کمالی(فارس)، محمد حسن سیاری، همایون عسگری مهرآبادی، مهدی عباسی شتریه (مرکزی)، پیمان میزان، حسن علی کعبی عمیر، سید مهدی موسوی (تهران)، رضا عیوضی (قم) و با راهنمایی حسن پالار، سرمربی تیم ملی و به سرپرستی هادی رضایی، در این مسابقات حضور یافته است.

رقابت های دنیای کانادا در دو گروه شش تیمی برگزار می گردد و تیم ملی کشورمان در گروه یک با تیم های استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا رقابت های مرحله گروهی را انجام می دهد و در گروه دو نیز تیم های انگلستان، آلمان، ژاپن، آمریکا، فرانسه و آفریقای جنوبی با هم در یک گروه قرار دارند.

منبع: خبرگزاری موج
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 834

به "کانادا مقابل ایران به رجحان دست یافت، برزیل چهارمین حریف ایران در مرحله گروهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا مقابل ایران به رجحان دست یافت، برزیل چهارمین حریف ایران در مرحله گروهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید