کالدرون: کاش استقلال همه بازی های قبلی اش را برده بود

به گزارش ایران 20 دانلود، سرمربی پرسپولیس گفت ترجیح می دهم حریف تیم در دربی همه بازی های قبلی اش را برده باشد چون تیم های مشکل دار در دربی متحدتر و پر کوشش ترند

کالدرون: کاش استقلال همه بازی های قبلی اش را برده بود

به گزارش ایسنا، گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بر اساس تجربه ام ترجیح می دهم حریفم قبل از دربی تمام بازی هایش را برده باشد. چون تیم هایی که مشکل دارند معمولا در دربی متحدترند و کوشش بیش تری می نمایند و در واقع با افتادگی بیش تری وارد این بازی مهم و حیاتی می شوند. چیزی که برای من مهم است آمادگی تیمم است. در بازی آخر از دو بازی اول بهتر بودیم. من امیدوارم در بازی با استقلال سطح ما بالاتر بیاید. به گل های بیش تری احتیاج داریم و تنها راهش این است که بهتر بازی کنیم.

کالدرون افزود: این جا هواداران بیش تری نسبت به کشورهای دیگر وجود دارند. وقتی شما در روزهای قبل از بازی در خیابان هستید احساس می کنید که داربی نزدیک می گردد و مردم درباره آن صحبت می نمایند. ما مربیان و همه بازیکنان می دانیم که مهم ترین بازی سال داربی است و هیچ کس از پیش برنده نیست. نتیجه بازی را نمی گردد پیش بینی کرد. هر تیمی بهتر بازی کند برنده می گردد.

او درباره تغییر ساعت دربی هم اظهار کرد: نمی دانم در ساعت جدید هوا خیلی گرم خواهد بود یا نه. اگر فدراسیون این تصمیم را به خاطر امنیت بیش تر گرفته است نمی توانیم در این مورد نظر بدهیم. همواره اگر گرما کم تر باشد بازی بهتری خواهیم داشت.

کالدرون افزود: ما امکانات خوبی در استادیوم شهید کاظمی داریم ولی زمین آن جا الان شرایط خوبی ندارد. اینجا (زمین پژوهشگاه نفت) کیفیت زمین عالی است ولی امکانات دیگری هم داریم که کمی از ما دور است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا برای دربی سورپرایزی هم دارد یا خیر؟ اظهار کرد: چنین چیزی وجود ندارد. هم ما می خواهیم ببریم و هم استقلالی ها. ما به کارمان ادامه می دهیم و تیم روند خوبی را طی می نماید. برای بردن این بازی به بیش تری سطح آمادگی برسیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا گل نزدن مهاجمان تیمش در چند بازی گذشته برای داربی مشکل ساز نمی گردد؟ گفت: بله حق با شماست؛ ولی کیفیت و کار تیمی است که برای بازیکنان امکان گلزنی را ایجاد می نماید. ما در بازی سازی از نیمه زمین به جلو کمی مشکل داریم. به همین خاطر موقعیت 100 درصد گل نداریم. علاوه بر این تیم های مقابل ما خیلی خوب دفاع کردند. ما در 30 دقیقه نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم. امیدوارم بازیکنان روند بازی با صنعت نفت را بهبود ببخشند.

سرمربی پرسپولیس درباره جونیور، مهاجم خارجی تیمش هم شرح داد: او تازه رسیده است و این بازی اولش بود. چون زبانش متفاوت است احتیاج به زمان دارد که خودش را وفق بدهد. باید خودش را به فوتبال ایران که سریع تر از فوتبال برزیل است عادت بدهد و این احتیاج به زمان دارد. امیدواریم که بتواند گل بزند.

کالدرون درباره علی علیپور هم، گفت: ما برای این که از مهاجمان مان توقع بیش تری داشته باشیم باید وسط زمین را تقویت کنیم. اگر مهاجمان موقعیت گلی را از دست بدهند من را خیلی نگران نمی نماید. چیزی که من را نگران می نماید این است که اصلا نتوانند موقعیت گل ایجاد نمایند. ایجاد موقعیت گل باعث امیدواری است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 366

به "کالدرون: کاش استقلال همه بازی های قبلی اش را برده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون: کاش استقلال همه بازی های قبلی اش را برده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید