کافه رادیو یکی از مشهورترین کافه های شهر اصفهان است

به گزارش ایران 20 دانلود، سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، کافه رادیو یکی از مشهورترین کافه های شهر اصفهان است.

کافه رادیو یکی از مشهورترین کافه های شهر اصفهان است

کافه رادیو یکی دیگر از کافه های زنجیره ای در شهر اصفهان است که معروفیت و محبوبیت زیادی دارند. شعبه اول کافه رادیو در خیابان چهار باغ، شعبه دوم در گذر سعدی و شعبه سوم نیز در استانداری قرار دارند. کافه رادیو واقع در سینما سپاهان یکی از ممتازترین کافه ها در این محل بوده و محیط دنج و آرام آن برای آغاز یک روز خوب گزینه مناسبی است. منوی کافه رادیو یکی از متنوع ترین منوهایی است که تا به الان دیده اید؛ قهوه های خاص، چای دارچینی و کوکی های خوشمزه و همراه با میان وعده های مختلفی که در این کافه سرو می گردد، هر مشتری سختگیری را متحیر و راضی می نماید.

معماری و طراحی داخلی کافه رادیو بسیار مجذوب نماینده، شیک و مدرن است و در عین حال احساس راحتی و آرامش را به مخاطبان خود منتقل می نماید. اگر به شعبه این کافه سری بزنید، کافه ای را با دیوارهای آجری، سنگفرش مشکی و میزهای پایه فلزی با صفحه چوبی و کاشی های رنگی خواهید دید. در اطراف دیوارهای کافه قفسه های کتاب و تابلوهای دیوارکوب زیبای فلزکاری بچشم میخورد. کافه رادیو یک نشریه مخصوص به خود به نام قهوه دان دارد که همراهان همیشگی کافه به آن علاقه زیادی دارند. یکی از ویژگی های جالب این کافه ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در کافه است. هدف از این کار این بوده که مخاطبان کافه برای ساعتی هم که شده، از فضای شلوغ دنیای مجازی جدا گشته و با آرامش بیشتری در کنار عزیزان زمان خاطره انگیزی را سپری نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 17 اسفند 1401 بروزرسانی: 17 اسفند 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2205

به "کافه رادیو یکی از مشهورترین کافه های شهر اصفهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه رادیو یکی از مشهورترین کافه های شهر اصفهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید