(ویدئو) تخریب باغ ویلاهای کارکنان دادگستری و جهاد کشاورزی در مشهد

به گزارش ایران 20 دانلود، صبح امروز با حضور نماینده دادستان و نمایندگان دستگاه های متولی کمیته صیانت از حریم شهر، باغ ویلاهای غیر مجاز در دو مجتمع میزان و باران، تخریب و اعاده به وضع سابق انجام شد.

(ویدئو) تخریب باغ ویلاهای کارکنان دادگستری و جهاد کشاورزی در مشهد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

جلیل یاوری در حاشیه این عملیات درگفت وگو با فارس در مشهد اظهار کرد: امروز در سه نقطه حریم شهر مشهد عملیات مقابله با تغییر کاربری زمین های کشاورزی توسط اعمال تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ اراضی و آرای کمیسیون ماده 100 صورت گرفت.

دبیر کمیته صیانت از حریم شهر مشهد عنوان نمود: 2 مجتمع باغ ویلایی باران و میزان در غرب مشهد متعلق به کارکنان داد گستری و جهادکشاورزی است که بعضی از انها بنابر تشخیص جهادکشاورزی، شامل تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ اراضی بود که با حضور نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی تخریب و اعاده به وضع سابق شد.

وی با بیان اینکه در مجموع 36 مورد باغ ویلا و 6 مورد در مرحله پی و شفته ریزی در این مجتمع اعمال قانون شدند، اعلام کرد: این حرکت هشداری است برای افرادی که فکر می نمایند، می توانند بدون مجوز در حریم شهر اقدام به ساخت و ساز نمایند، شهروندان مطمئن باشند قانون برای همه یکسان است و در خصوص صیانت از حریم شهر جدیت زیادی دارد.

یاوری اضافه کرد: مجتمع میزان در جاده عباس آباد نزدیک روستای دندانه و مجتمع باران در جاده گوارشک مجاورت روستای گرمه قرار گرفته است.

دبیر کمیته صیانت از حریم شهر مشهد گفت: مجتمع های زیادی منتسب به دستگاه های دولتی است که باید با تشخیص جهادکشاورزی در دستور کار اعمال قانون قرار گیرد.

وی درباره اجرای آرای کمیسیون ماده 100 در شرق مشهد هم گفت: در مجاورت روستاهای سالارآباد و دستگردان نیز امروز 18مورد قلع و قمع بر اساس ارای کمیسیون ماده 100 انجام شد.

یاوری تجاوز به حریم شهر مشهد را باعث دامن زدن به حاشیه نشینی و تبعات منفی آن عنوان و تاکید نمود: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم مشهد موضوعی است که به صورت روزانه در حال رصد است و برخوردهای قانونی و مقتضی با جدیت دنبال میگردد.

نماینده دادستان هم در حاشیه این عملیات به خبرنگار فارس گفت: ویلاهایی که امروز مشمول قلع و قمع نشدند یا کسانی هستند که بعد از اخطار جهادکشاورزی دال بر توقف عملیات، ساخت و ساز را ادامه نداده اند یا کسانی که عملیات ساختمانی شان به خاتمه رسیده است.

قاضی مهدی غلامی توضیح داد: برای مالکان کلیه واحدهای ویلایی در این 2 مجتمع پرونده کیفری تشکیل و به دادگاه ارسال که حسب مورد جزای نقدی، حبس و قلع و قمع در نظرگرفته می گردد.

وی اعلام کرد: کسانی که امروز واحد های شان قلع و قمع شده به اخطارها و تذکرات جهاد کشاورزی مبنی بر توقف ساخت و ساز توجهی نکرده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1423

به "(ویدئو) تخریب باغ ویلاهای کارکنان دادگستری و جهاد کشاورزی در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) تخریب باغ ویلاهای کارکنان دادگستری و جهاد کشاورزی در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید