نشست مجازی میراث فرهنگی، مسئولیت مشترک در تهران برگزار می شود

به گزارش ایران 20 دانلود، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران گفت: به مناسبت 29 فروردین ماه روز جهانی بناها و محوطه های تاریخی، نشست مجازی میراث فرهنگی، مسئولیت مشترک در تهران برگزار می شود.

نشست مجازی میراث فرهنگی، مسئولیت مشترک در تهران برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، پرهام جانفشان بابیان اینکه روز جهانی بناها و محوطه های تاریخی فرصت مناسبی است تا عموم جامعه را در قبال یک مسئولیت مشترک به نام میراث فرهنگی حساس کنیم اضافه نمود: این نشست آموزشی نیز بر اساس شعار سال شورای جهانی بناها و محوطه های تاریخی فرهنگ های مشترک، میراث مشترک، مسئولیت مشترک برنامه ریزی و برگزار می شود.

او اضافه نمود: تهران شهری است که اقوام مختلف کشور باریشه های فرهنگی مشترک که بر آماده از یک هویت تاریخی بسیار غنی ایرانی اسلامی در آن سکونت دارند و این اشتراکات فرهنگی موجب شده است تا تمام شهروندان به یک میزان بر میراث فرهنگی و تاریخی شهر به عنوان داشته های ملی حساس باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران گفت: تحقق شهر پایدار درگرو ایجاد تعلق خاطر شهروندان به داشته های فرهنگی و تاریخی است و اگر امروز هر چه بیشتر از گذشته عموم جامعه را به داشته های تاریخی خود حساس کنیم در جهت رسیدن به آرمان های شهر پایدار پیروز تر خواهیم بود.

او اضافه نمود: نشست مجازی میراث فرهنگی، مسئولیت مشترک روز پنجشنبه 28 فروردین ماه ساعت 20 برگزار می شود و علاقه مندان برای دریافت لینک برنامه نام خانوادگی خود را به سامانه 5000542020 پیامک کنند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 954

به "نشست مجازی میراث فرهنگی، مسئولیت مشترک در تهران برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مجازی میراث فرهنگی، مسئولیت مشترک در تهران برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید