مهاجری: پارس جنوبی نسبت به فصل قبل باتجربه تر گردیده است، به خاطر مسائل مالی به تراکنورسازی نرفتم

به گزارش ایران 20 دانلود، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز می گوید شرایط بازی های لیگ و جام حذفی با هم متفاوت است و آن ها برابر تیمی قرار می گیرند که نسبت به فصل قبل باتجربه تر گردیده است.

مهاجری: پارس جنوبی نسبت به فصل قبل باتجربه تر گردیده است، به خاطر مسائل مالی به تراکنورسازی نرفتم

به گزارش خبرنگاران، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پارس جنوبی جم در جام حذفی اظهار کرد: شرایط جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است. شهر جم کیفیت فوتبالش، میزبانش، تماشاگرانش و همه چیز در آن زبانزد خاص و عام است. به همین علت فوتبال توانست به این سرعت جای خودش را در شهر کوچک جم باز کند.

او ادامه داد: از فرودگاه که به نشست می آمدم راننده به من گفت فوتبال تاثیر زیادی روی شرایط اجتماعی این شهر گذاشته است. امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد و فوتبال جم روزهای خوبی را شاهد باشد و بتواند همانند سال های قبل که خودش را از دسته هایی پایین به لیگ برتر رساند به جمع مدعیان لیگ برتر برسد.

سرمربی ماشین سازی درخصوص شرایط تیمش هم گفت: ماشین سازی یکی از قدیمی ترین تیم های فوتبال ایران است. مسائلی داشتیم و سعی کردیم آن ها را به حداقل برسانیم. یک پیروزی در جام حذفی و یک پیروزی و یک تساوی در لیگ برتر نصیب مان شد که نوید روزهای خوبی را می دهد. بازیکنان ما کوشش زیادی کردند تا خودشان را به این سطح از آمادگی برسانند.

او در پاسخ به این پرسش که تفاوت پارس جنوبی در این فصل با فصل گذشته چیست بیان نمود: این تیم کمی باتجربه تر گردیده است. شاید نظر شما این باشد که پارس بعضی از بازیکنانش را از دست داده باشد اما از نظر من این تیم الان هم بسیار خوب است. تارتار یکی از دوستان خوب من است و پیگیر این تیم هستم و حداقل 4-5 بازی این تیم را در این فصل تماشا نموده ام. آن ها فوتبال با کیفیتی را ارائه می دهند. روزی که پارس استقلال را در اینجا شکست داد، همه فکر می کردند که بله گل اول پارس استقلال بتواند نتیجه را برگرداند اما شاگردان تارتار تا دقیقه 90 بسیار خوب ایستادگی کردند. این نشان می دهد پارس راه خودش را پیدا نموده است و رفتن چند بازیکن تغییری در کیفیت فنی این تیم به وجود نیاورده است. امیدوارم فردا هم سوای نتیجه، یک فوتبال خوب را ببینیم. من هم باید برای تیم خودم کوشش کنم. امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند از کار دربیاید.

سرمربی ماشین سازی درخصوص پیش بینی اش از بازی فردا هم گفت: باز هم می گویم شرایط لیگ با جام حذفی متفاوت است. جام حذفی جام شگفتی هاست. پارسال تیمی مثل خونه به خونه تا فینال جام حذفی بالا رفت. بازی های جام حذفی قابل پیش بینی نیستند. این بازی ها وقت اضافه و پنالتی دارند و باید استراتژی خاصی برای آن ها در نظر گرفت. اگر در لیگ تیم شما نتیجه نگیرد، می توانید بازی های بعدی نتیجه را جبران کنید اما در جام حذفی چنین چیزی وجود ندارد. قطعا فردا تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و اشتباهات کمتری انجام دهد و درک درستی از شرایط بازی داشته باشد، می تواند برنده مسابقه باشد.

مهاجری در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود اینکه فصل گذشته در تیم پدیده سرمربی بود، برای مربی گری به تراکتورسازی رفت گفت: من در تراکتورسازی مربی نبودم و به عنوان مدیر تیم فعالیت می کردم. من سه سال خیلی خوب در پدیده داشتم. در آن سه سال مسائلی داشتیم که سال جاری هم تیم پدیده با همان مسائل دست و پنجه نرم می کرد. من 7 سال در فوتبال مشهد بودم و احساس کردم باید شرایط جدیدی را تجربه کنم. از طرف زنوزی پیشنهادی به من داده شد و زمانی هم که من تراکتورسازی را رها کردم وضعیت بازیکنان، مدیر و مربی اش تعیین نبود. بعد از آن هم با پیشنهاد ماشین سازی روبه رو شدم و احساس کردم می توانم در این تیم مثمر ثمر باشم. من به خاطر مسائل مالی به تراکتورسازی نیامدم. کسانی که من را می شناسند می دانند که اولویت اول و دوم من در فوتبال مسائل مالی نیستند.

او افزود: ماشین سازی متعلق به بخش خصوصی است. نه فقط ما بلکه خیلی از تیم ها مسائل مالی دارند. تا الان درصدی از قرارداد بازیکنان را به آن ها پرداخت کردیم و ان شاءالله تا هفته آینده بخش دیگری از مطالبات را پرداخت خواهیم کرد. با توجه به شرایط اقتصادی که همه اقشار درگیر مسائل مالی هستند، مدیریت باشگاه کوشش می نماید تا تعهداتش را به بازیکنان عملی کند.

سرمربی ماشین سازی درخصوص ماجرای آمدن و رفتن آندرانیک تیموریان هم بیان نمود: آندو حدود 20 روز با من تمرین کرد و خیلی هم با انگیزه با ما تمرین می کرد. در یکی از تمرین ها آندو با لباس شخصی به تمرین آمد. از او پرسیدم چرا با لباس شخصی آمدی و ظاهرا او با جای دیگری صحبت نموده و فسخ قرارداد نموده بود. اصلا بحث احتیاج نیست. ما اگر به او احتیاج نداشتیم که به تیم ما نمی آمد. ما به او احتیاج داشتیم و آندو خیلی هم باانگیزه با ما تمرین می کرد. باید از آندو درباره شرایطش بپرسید.

او در مورد مصدومان تیمش هم گفت: از روزی که من به این تیم آمدم چند مصدوم داشتیم اما جوانانی داریم که مانند بازی های گذشته می توانند در بازی فردا هم خلاء بازیکنان مان را پر نمایند و یک روز خوب را برای خودشان رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 61

به "مهاجری: پارس جنوبی نسبت به فصل قبل باتجربه تر گردیده است، به خاطر مسائل مالی به تراکنورسازی نرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: پارس جنوبی نسبت به فصل قبل باتجربه تر گردیده است، به خاطر مسائل مالی به تراکنورسازی نرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید