معرفی بهترین رستوران های بوداپست

به گزارش ایران 20 دانلود، رستوران های بوداپست

بوداپست، پایتخت کشور مجارستان و بی شک یکی از زیباترین شهرهای اروپاست. قدمت و تاریخ غنی، جاذبه های گردشگری، رودخانه زیبای دانوب و غذاهای خوشمزه مجاری باعث شده اند تا سالیانه میلیون ها نفر به بوداپست سفر نمایند. در این مطلب بهترین رستوران های بوداپست را به شما معرفی می کنیم که خوشمزه ترین غذاهای سنتی مجارستان را با کیفیت و طعمی فوق العاده به مشتریان ارائه می نمایند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

معرفی بهترین رستوران های بوداپست

رستوران اونیکس | Onyx

یکی از بهترین رستوران های بوداپست بدون شک رستوران اونیکس است که تنها رستوران دو ستاره میشلن در شهر به حساب می آید. این رستوران به لطف سرآشپز مشهور، آدام مِسزاروس، خوشمزه ترین غذاهای محلی و بین المللی را به مشتریان ارائه می نماید. این رستوران درست کنار کافه مشهور گربود قرار گرفته و با شعار طعم اصیل مجاری با تحولی نوآورانه به سرویس دهی می پردازد. منوی خلاقانه این رستوران از 6 غذای اصلی به نام داخل مرز و بیرون مرز تشکیل شده که اولی به غذاهای سنتی و محلی و دومی به غذاهای خلاقانه و نوآورانه بین المللی اختصاص دارد. اگر قصد رفتن به این رستوران را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از قبل رزرو کنید و هماهنگی های لازم را انجام بدهید. زیرا به عنوان یکی از بهترین رستوران های بوداپست، افراد زیادی دوست دارند در این رستوران غذا بخورند.

  • آدرس: Onyx, Vörösmarty tér 7, 1051 Budapest, Hungary

رستوران مک بیسترو | Mak Bistro

یکی از لوکس ترین و بهترین رستوران های بوداپست رستوران مک بیسترو است که بیش از همه به خاطر تزیین و سرو بی نظیر غذاهایش شهرت پیدا نموده است. سرآشپز جوان رستوران، جوناس میزسی به ارائه غذاهای خوشمزه ای می پردازد که آن قدر زیبا و هنرمندانه هستند که بیشتر به یک اثر هنری شبیه هستند تا یک وعده غذای ساده! نتیجه ذوق و هنر این سرآشپز غذاهایی فوق العاده است که در عین حال که اصالت و روح بوداپستی خود را حفظ نموده اند در نوعِ خود بدیع و خلاقانه هستند. در کنار غذاها هم طیف متنوعی از نوشیدنی های دلچسب و گوارا وجود دارد که می توانید به دلخواه خود یکی را انتخاب کنید.

  • آدرس: MÁK Bistro, Vigyázó Ferenc u. 4, 1051 Budapest, Hungary

رستوران کاست داون تاون | Costes Downtown

کاست داون تاون با یک ستاره میشلن یکی دیگر از بهترین رستوران های بوداپست است که به دلیل طعم و کیفیت غذاهایش شهرت زیادی در شهر پیدا نموده است. دو سرآشپز مشهور، میگل ویرا و تیاگو ساباریگو با هنرنمایی و خلاقیت هرچه تمام تر خوشمزه ترین غذاها را به مشتریان ارائه می نمایند. در تهیه غذاها از تازه ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می گردد و سرآشپزها در آشپزخانه اوپن رستوران که برای مشتریان قابل مشاهده است به آماده کردن غذاها مشغول می شوند. اگر این رستوران را برای غذا خوردن انتخاب کردید پیشنهادمان حلزون سرخ شده با سیب زمینی شیرین و پرتقال برای پیش غذا و استیک راسته به عنوان غذای اصلی است.

  • آدرس: Costes Downtown, Vigyázó Ferenc u. 5, 1051 Budapest, Hungary

رستوران خاویار اند بول | Caviar & Bull

شهرت این رستوران بیش از هر چیز به خاطر غذاهای بی نظیری است که هنرمند اهل مالت، ماروین گوچی سرو می نماید و باعث شده تا این رستوران به یکی از بهترین رستوران های بوداپست تبدیل گردد. این رستوران در هتل کورینیتا قرار گرفته و منویی بسیار متنوع شامل غذاهای گوشتی، گیاهی و نوشیدنی های مختلف به مشتریان ارائه می نماید. اگر به خوردن خاویار علاقه دارید هم این رستوران یکی از بهترین گزینه هاست و 5 نوع خاویار مختلف را همراه با پنکیک روسی (بلینی) و خامه ترش سرو می نماید. اگر به دنبال تجربه ای رویایی و لاکچری هستید و دوست دارید خوشمزه ترین غذاها را با سروی هنرمندانه نوش جان کنید رستوران خاویار اند بول انتخابی ایده آل است.

  • آدرس: Erzsébet krt. 43-49, 1073 Budapest, Hungary

رستوران Könyvbár & Restaurant

دلیل عمده شهرت این رستوران نوآوری و خلاقیتی است که در ارائه منوی غذاهایش دارد؛ به طوری که به عنوان یکی از بهترین رستوران های بوداپست شهرت زیادی پیدا نموده است. نکته قابل توجه در خصوص این رستوران این است که غذاهای رستوران از داستان ها و رمان های مشهور الهام گرفته است و هر دو هفته یک بار هم غذاهای رستوران تغییر می نماید. یکی از غذاهای مشهور رستوران سوپ کدو حلوایی هری پاتر و پودینگ کریسمسی است که به عنوان پیش غذا سرو می گردد. فضا و دکوراسیون داخلی رستوران هم تحت تاثیر رمان ها و کتاب های داستانی است و در سرتاسر رستوران قفسه هایی مملو از کتاب های مشهور و پرطرفدار دیده می گردد.

  • آدرس: Könyvbár & Restaurant, Dob u. 45, 1074 Budapest, Hungary

رستوران پاپریکا | Paprika

رستوران پاپریکا اگرچه اغلب شلوغ و پرازدحام است و سبک و سیاقی کمی کلاسیک دارد، اما هنوز هم در بین بهترین رستوران های بوداپست قرار می گیرد. غذاهای سنتی و خوشمزه منطقه مثل گولاش، گوشت تاتار و انواع کباب در حجم های زیاد و راضی نماینده به مشتریان سرو می گردد. از طرفی، قیمت غذاها هم زیاد گران نیست و کسانی که بودجه زیادی برای سفر ندارند می توانند با حداقل بودجه هم حسابی دلی از عزا دربیاورند و شکم چرانی نمایند. البته هنگام سفارش دادن حجم بالای غذاها را در نظر بگیرید و اگر خیلی گرسنه نیستید یک غذا را دو نفری شریک شوید. چون این رستوران دقیقا به همین دلیل شهرت پیدا نموده است.

  • آدرس: Paprika, Dózsa György út 72, 1071 Budapest, Hungary

رستوران توروکمِز | Törökméz

اگر عاشق صبحانه هستید و می خواهید یک وعده صبحانه خوشمز و رویایی بخورید حتما به رستوران توروکمز بروید. این رستوران که توسط چندین مسافر و خارجی اداره می گردد یکی از بهترین رستوران های بوداپست به حساب می آید و در تمام طول روز صبحانه سرو می نماید! بله، اگر واقعا عاشق صبحانه خوردن آن هم وسط روز هستید به این رستوران بروید و از طعم بی نظیر غذاها که در کنار قهوه عربی، املت، تست آووکادو و …لذت ببرید. این رستوران در نزدیکی قلعه بودا قرار گرفته و می توانید از هیاهو و ازدحام جمعیت به این رستوران پناه بیاورید یک فنجان قهوه یا عصرانه میل کنید.

  • آدرس: Törökméz, Margit u. 27, 1023 Budapest, Hungary

غذای گیاهی توک مگ | Tökmag Vegan Street Food

آخرین مورد از بهترین رستوران های بوداپست رستوران توک مگ است که در فاصله کوتاهی از مجلس مجارستان قرار گرفته و تخصصش ارائه انواع غذاهای گیاهی خوشمزه است. توک مگ رستوران کوچکی است و تنها چهار جایگاه دارد! با این حال، کیفیت و طعم فوق العاده غذاهایش باعث شده تا مشتریان زیادی این رستوران را انتخاب نمایند و غذایشان را در محیط اطراف نوش جان نمایند. انواع سوپ های خوشمزه و لذیذ، طیف متنوعی از ساندویچ و همین طور انواع برگرهای گیاهی از جمله انتخاب های فوق العاده این رستوران هستند. اگر این رستوران را برای غذا خوردن انتخاب کردید پیشنهاد می کنیم برگر نخودفرنگی را به عنوان غذای اصلی و پودینگ تاپیوکا وانیلی همراه با مربای آناناس را به عنوان دسر سفارش بدهید و آن ها را امتحان کنید.

  • آدرس: Tökmag Vegan Street Food, Hollán Ernő u. 5, 1136 Budapest, Hungary

منبع: edition.cnn.com

منبع: الی گشت
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 123

به "معرفی بهترین رستوران های بوداپست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین رستوران های بوداپست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید