مشخصات فنی، قیمت و تاریخ عرضه احتمالی گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو منتشر سد

به گزارش ایران 20 دانلود، برند ردمی قرار است در آینده ای نزدیک از گوشی ردمی نوت 9 پرو رونمایی کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم با توجه به آخرین شایعات و اخبار پیرامون این محصول، آنچه که می دانیم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

مشخصات فنی، قیمت و تاریخ عرضه احتمالی گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو منتشر سد

ردمی یکی از برندهای خوشنام شیائومی است که با عرضه گوشی های مختلف در محدوده قیمتی متفاوت با مشخصات سخت افزاری و امکانات بسیار خوب، هواداران زیادی را سراسر جهان به سوی خود جذب کرد. در دوره ای که خرید گوشی های آیفون، سامسونگ، هواوی و حتی وان پلاس سخت تر از هر زمان دیگری شده، همین برندها هستند که به یاری کاربرانی با بودجه متوسط می آیند و انصافا از لحاظ کیفیت هم چیزی کم ندارند!

در بین سری های مختلف ردمی اما خانواده نوت بسیار عملکرد رضایت بخشی را از خود نشان داده و در ادامه فرایند موفقیت آمیز ردمی نوت 8 و نوت 8 پرو، این شرکت میخواهد ردمی نوت 9 پرو را راهی بازار کند. همانند دیگر گوشی های این سری، ردمی نوت 9 نیز یک میان رده خواهد بود با این تفاوت که به نسبت ردمی نوت 8 پیشرفت های قابل توجهی داشته.

تمام موجودی شیائومی می 10 و می 10 پرو در عرض چند ثانیه به اتمام رسید!

مشخصات فنی شیائومی ردمی نوت 9 پرو

این گوشی قرار است از یک نمایشگر 6.53 اینچی با وضوح 1080 × 2340 بهره ببرد که توسط یک محافظ صفحه گوریلا گلس 6 محافظت می گردد. در بخش پشتی گوشی احتمالا شاهد استفاده از 4 دوربین هستیم که کیفیت و عملکرد آن در حد و اندازه های گوشی های هم رده خواهد بود. حداقل روی کاغذ مشخصات دوربین این گوشی آشنا هستند.

دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی سنجش عمق، مجموعه دوربین های ردمی نوت 9 پرو را تشکیل می دهند که مشابه آن را در ردمی نوت 8 پرو نیز دیده بودیم. همچنین دوربین سلفی این گوشی نیز سنسوری به بزرگی 20 مگاپیکسل دارد که به صورت قطره ای درون نمایشگر قرار گرفته.

نوت 9 پرو قرار است از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 730G استفاده کند که قدرت آن در حد و اندازه های پرچم دار سری قبل است و در انجام کارهای مختلف به هیچ عنوان کاربران را نا امید نمی نماید. در کنار این پردازنده قدرتمند شاهد 6 گیگابایت رم و حافظه قابل ارتقا تا 256 گیگابایت هستیم که برای یک میان رده کافی به نظر می رسد. وظیفه تغذیه این محصول نیز بر عهده یک باتری حجیم 4.500 میلی آمپر ساعتی است.

شیائومی از گوشی های می 10 و می 10 پرو رونمایی کرد

آنچه که از ردمی نوت 9 پرو انتظار داریم!

اگرچه گزارشات حاکی از آن است که این گوشی از اندروید 10 پایدار استفاده می نماید، اما گفته می گردد ردمی نوت 9 با اندروید 9 به بازار عرضه خواهد شد و همین مسئله نیز باعث شده کاربران به شدت به دنبال تایید خبرها توسط خود شرکت باشند. آن ها انتظار دارند حداقل در مدل پرو شاهد اندروید 10 باشند و از آن جایی هم که پردازنده بکار رفته هم در نوت 8 و هم در نوت 8 پرو آن چنان که باید توجه کاربران را جلب نکرد، تایید این خبر که ردمی نوت 9 پرو به اسنپدراگون 730G مجهز خواهد شد می تواند برای کاربران بسیار خشنود کننده باشد.

قیمت و تاریخ عرضه

از آن جایی که ردمی نوت 9 پرو در اصل یک میان رده با مشخصات بالا به حساب می آید و از طرفی ردمی هم به قیمت خوب محصولات خود معروف است، باید انتظار قیمتی حدود 225 دلار را برای آن داشته باشیم. همچنین انتظار می رود این محصول در تاریخ 14 مارس 2020 (24 اسفند) راهی بازار گردد.

توجه داشته باشید که این مشخصات فعلا در حد یک شایعه هستند و هنوز به صورت رسمی تایید نشده اند. احتمالا در آینده ای نزدیک در خصوص جزئیات آن نیز به طور کامل آگاه خواهیم شد.

منبع: digistatement

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 783

به "مشخصات فنی، قیمت و تاریخ عرضه احتمالی گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو منتشر سد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی، قیمت و تاریخ عرضه احتمالی گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو منتشر سد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید