مسیرهای گردشگری شهرستان های استان یزد تعیین شد

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران، سید مصطفی فاطمی، بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان یزد گفت: مسیرهای گردشگری شهرستانی و شهری به تفکیک معین شده و در اختیار شهرداری ها و نمایندگی های میراث فرهنگی قرار گرفته تا بتوانند مسافران نوروزی را هدایت نمایند.

مسیرهای گردشگری شهرستان های استان یزد تعیین شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مسافرتی کانادا قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی عنوان نمود: به عنوان نمونه، در شهرستان ابرکوه یک جهت گردشگری که از روستای فراغه به عنوان روستای هدف گردشگری شناخته شده، شروع می گردد و به یخچال خشتی ابرکوه، قلعه رباط، خندق های سنگی، مسجد جامع، پیر حمزه سبزپوش، سرو ابرکوه و دیگر آثار تاریخی در این جهت ختم می گردد.

فاطمی بیان نمود: علاوه بر این، بعضی اقدامات نظیر مرمت، بازسازی، محوطه سازی، نورپردازی و ... نیز در اطراف آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری انجام می گردد و امیدواریم بتوانیم قبل از فرا رسیدن ایام نوروز، ساماندهی خوبی در شرایط بناها داشته باشیم و بستر مناسبی برای گشت و گذار گردشگران فراهم کنیم.

وی همچنین یادآور شد: سال جاری در مقوله گردشگری در استان یزد، پنج محور شامل معماری، نساجی و صنایع دستی، همزیستی مسالمت آمیز ادیان، گردشگری سلامت و طبیعت گردی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 710

به "مسیرهای گردشگری شهرستان های استان یزد تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیرهای گردشگری شهرستان های استان یزد تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید