بازسازی قدیمی ترین ساعت شهری تهران شروع شد

به گزارش ایران 20 دانلود، بازسازی قدیمی ترین ساعت شهری تهران در مسجد مشیر السلطنه که 121 سال پیش در دوران قاجار ساخته شد و 70 سال پیش از کار افتاده، ازسوی شهرداری منطقه 11 و با استفاده از خبره ترین افراد شروع شد.

بازسازی قدیمی ترین ساعت شهری تهران شروع شد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 در این باره گفت: اداره زیبا سازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست در راستای انجام برنامه های حفظ و بازسازی بافت تاریخی که با هدف نگهداری اماکن واجد ارزش میراثی و تاریخی تدوین شده است؛ اقدام به بازسازی ساعت و جداره مسجد و مدرسه علمیه مشیرالسلطنه نموده است.

آبادیان اضافه کرد: بازسازی ساعت و جداره این مسجد که پس از انجام مکاتبات با اتحادیه ساعت سازان و نیز اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران برای معرفی خبره ترین افراد در ساخت و بازسازی مساجد قدیمی و تعمیرکاران ساعت از هفته گذشته شروع شده است؛ تا اسفند ماه به خاتمه خواهد رسید.

شهردار منطقه 11 اعلام کرد: با توجه به فرسودگی ساعت این مسجد که بیش از 120 سال از عمر آن می گذرد؛ بازسازی آن از پیچیده ترین و سخت ترین کار بین ساعت های قدیمی موجود در کشور است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1278

به "بازسازی قدیمی ترین ساعت شهری تهران شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی قدیمی ترین ساعت شهری تهران شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید