بازسازی آپارتمان: بازسازی حمام تاریخی روستای گرم دره 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش ایران 20 دانلود، سرپرست میراث فرهنگی، #گردشگری و صنایع دستی #چهارمحال و #بختیاری گفت: بازسازی حمام تاریخی روستای گرم دره تا به امروز 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بازسازی آپارتمان: بازسازی حمام تاریخی روستای گرم دره 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش دنیای سفر، علیرضا جیلان صبح یکشنبه در بازدید از فرایند اجرایی بازسازی حمام تاریخی روستای گرم دره، اظهار کرد: برای بازسازی این حمام تاریخی تا به امروز چهار میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: از این مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی و یک میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری تأمین و هزینه شده است.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری توضیح داد: استحکام بخشی پی و بدنه، حذف الحاقات نامناسب، بازسازی اتاق های آسیب دیده، حذف اندودهای فرسوده و اجرای بندکشی و کف فرش سنتی از مهم ترین اقدامات در بازسازی بنای تاریخی حمام روستای گرم دره به شمار می رود.

جیلان ادامه داد: تسریع در فرایند تکمیل عملیات بازسازی حمام تاریخی روستای گرم دره در اولویت های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1965

به "بازسازی آپارتمان: بازسازی حمام تاریخی روستای گرم دره 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: بازسازی حمام تاریخی روستای گرم دره 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید