محدودیت های فعلی تردد تا 22 فروردین ادامه دارد

به گزارش ایران 20 دانلود، خبرنگاران/خوزستان رئیس پلیس راه خوزستان گفت: محدودیت های تردد در همه محورهای ورودی خوزستان و ورودی های شهرستان ها تا 22 فروردین ماه اعمال می شود و محدودیت تردد بین استانی تا 31 فروردین ماه ادامه دارد اما ممکن است در روزهای آینده تصمیمات دیگری اتخاذ شود.

محدودیت های فعلی تردد تا 22 فروردین ادامه دارد

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به افزایش تردد در محورهای خوزستان، اظهار کرد: پیش از تعطیلی ها، ترددها بیش از 80 درصد کاهش یافته بود که قطعا با خاتمه تعطیلات و فعالیت برخی مشاغل ترددهای درون استانی نسبت به چند روز گذشته شاید بیش از 50 درصد افزایش یافته باشد اما نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش نیافته است. با این وجود، ترددهای درون استانی به ویژه نسبت به مرکز استان افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: تردد برون استانی هم بیشتر مربوط به ماشین آلات سنگین است که این ترددها از قبل انجام می شد.

دولتشاهی ادامه داد: همچنان کنترل ورودی ها و خروجی ها انجام می شود و از تردد غیرضروری جلوگیری می شود و در صورت مشاهده تخلف، جریمه 500 هزار تومانی اعمال و خودرو به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس راه خوزستان اضافه کرد: این محدودیت های تردد در همه محورهای ورودی خوزستان و ورودی های شهرستان ها تا 22 فروردین ماه اعمال می شود. محدودیت تردد بین استانی تا 31 فروردین ماه ادامه دارد اما ممکن است در روزهای آینده تصمیمات دیگری اتخاذ شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 931

به "محدودیت های فعلی تردد تا 22 فروردین ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های فعلی تردد تا 22 فروردین ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید